Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:25:33 GMT

گیلانیان از پیشگامان مبارزه با ظلم و ستم هستند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۷۶۷۲

گیلانیان از پیشگامان مبارزه با ظلم و ستم هستند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم گیلان پیشگامان خنثی‌کننده فتنه بودند، گفت: مردم گیلان هم در فتنه ۸۸ و هم در مبارزات طاغوت پیشگامان مبارزه با ظلم و ستم بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تسخیری امشب در همایش بصیرتی و بزرگداشت ۹ دی در حسینیه اعظم حرم مطهر سید جلال‌الدین اشرف (ع) با بیان اینکه مردم گیلان پیشگامان خنثی‌کننده فتنه بودند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود مردم عزیز این استان را تحسین کردند زیرا هم در فتنه ۸۸ و هم در مبارزات طاغوت پیشگامان مبارزه با ظلم و ستم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه استکبار برای نابودی نظام گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف ازجمله دوران دفاع مقدس، مردم کشور را مورد آزمون قرار داده و سعی داشت ما را ضعیف جلوه دهد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه آمریکا با خیال خام خود جمهوری اسلامی را یک طفل می‌دانست، تصریح کرد: آمریکا در دوران دفاع مقدس به خیال اینکه ارتش و سپاه ایران نوپا است با استفاده از یک آدم جانی به‌مانند صدام حسین شدیدترین حملات را علیه ملت ایران انجام داد ولی مردم ایران با ایستادگی خودپاسخی محکم به استکبار دادند.

تسخیری با تأکید بر علمدار بودن امام راحل و مقام معظم رهبری در انقلاب اسلامی بیان کرد: در دوران مختلف، آن کشوری که ذلیل و مغلوب شد آمریکا بود زیرا مردم با رهنوردهای مقام معظم رهبری به استکبار نشان دادند که با جنگ نظامی نمی‌توانند نظام ما را سرنگون کنند.

وی یکی از دلایل حفظ استحکام انقلاب اسلامی را وفاداری خانواده شهدا عنوان کرد و افزود: خانواده شهدا هنگام شنیدن خبر شهادت فرزندان خود هیچ‌گونه واکنشی نشان ندادند زیرا دشمن از این کار سو استفاده می‌کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان به نقش انقلاب اسلامی در بیداری دیگر کشورهای دنیا اشاره کرد و گفت: آمریکا هزاران شبکه ماهواره‌ای تأسیس کردند تا صدای مردم ایران به دیگر کشورهای دنیا نرسد ولی مردم با وفاداری خود نسبت به‌نظام اسلامی، باعث بیداری اسلامی در دیگر کشورهای دنیا شدند.

تسخیری با اذعان به اینکه اگر صدای انقلاب به دیگر کشورها برسد یک جبهه مقاومت بسیار عظیمی تشکیل می‌شود، تصریح کرد: دوران دفاع مقدس یک آزمون بود و دشمن وقتی دید مردم ایران از این طریق شکست نمی‌خورند تحریم‌های اقتصادی و هجمه‌های فرهنگی را آغاز کرد تا از این طریق بتواند نظام اسلامی را نابود کند.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه دشمن برای نفوذ به کشور گفت: کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به فرهنگ‌سازی در حوزه فرهنگ دارد زیرا استکبار شدیدترین هجمه فرهنگی را علیه ملت ایران آغاز کرد تا بتواند روی جوانان ما تأثیر بگذارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان، دانشگاه را مرکز دانش و ارتقا سطح یک جامعه عنوان کرد و گفت: دانشجو باید در دانشگاه علم آموخته و برای پیشرفت کشور، خود را آماده کند ولی استکبار مأموریت اول خود را استفاده ابزار سیاسی از دانشجو و شرکت این قشر از جامعه در کارگزارهای سیاسی بود.

تسخیری با اشاره به دلایل ایجاد فتنه سال ۸۸ در کشور افزود: در فتنه عده‌ای نیامدند، عده‌ای سکوت وعده‌ای بالباس مقدس روحانیت در مقابل مردم ایستاده و آن چهره خود را نشان دادند و اگر عده‌ای با صحبت‌های خود به مردم بصیرت می‌دادند فتنه سال ۸۸ رخ نمی‌داد.

وی با اذعان به اینکه هدف استکبار در فتنه زیر سؤال بردن اصل ولایت‌فقیه بود، تصریح کرد: سران فتنه بعد از انتخابات سال ۸۸، ابطال انتخابات را مطرح کردند زیرا سعی داشتند اصل ولایت‌فقیه را زیر سؤال ببرند ولی مردم با حضور خود در راهپیمایی ۹ دی اجازه چنین کاری را به دشمنان نداند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان حماسه ۹ دی را تجدید بیعت دوباره مردم با انقلاب عنوان کرد و گفت: مردم وقتی دیدند تظاهرکنندگان در روز عاشورا خیمه‌های حضرت اباعبدالله الحسین را به آتش کشیده و شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می‌دهند پی بردند هدف فتنه از بین بردن اسلام در کشور است و با حضور خود در ۹ دی پاسخ محکمی به استکبار دادند.

تسخیری با تأکید بر لزوم توجه مسؤولین در خصوص عدم مذاکره با آمریکا بیان کرد: مقام معظم رهبری ۱۸ سال است می‌فرماید اقتصاد مقاومتی ولی کسی به آن توجه نکرده و بازهم بعد از برجام به دنبال مذاکره با اروپا هستند.

وی با درخواست از مردم برای توجه به انتخابات افزود: فردی را انتخاب کنید که وکیل مردم باشد نه دولت، مردم نماینده‌ای می‌خواهند که در مجلس از مشکلات مردم سخن بگوید.

انتهای پیام/84008

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان دفاع مقدس ولی فقیه سپاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

حجت الاسلام سرائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: سراسر زندگی استاد مطهری، در راستای احیای مجدد تفکر دینی و حیات بخشیدن به فرهنگ اسلام و مسلمانان سپری شد و او نه تنها به خرافه زدایی و جداسازی پیرایه‌های دروغین از آموزه‌های دینی می‌پرداخت، بلکه فرهنگ بان تیزبینی بود که هر جا می‌دید به آموزه‌ای از آموزه‌های اسلامی ایراد و اشکالی مطرح می‌کنند، آن ایراد را به طور کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌داد، وسپس با توجه به مبانی اصیل اسلامی، خطای اشکال کننده را روشن می‌ساخت و غبار از چهره احکام و قوانین اسلامی می‌زدود.

حجت الاسلام سرایی افزود: استاد مطهری یکی از چهره‌هایی است که در احیای تفکر اسلامی، بیش‌ترین نقش را داشت و یکی از پرچم داران این بینش نوین اسلامی و آثار او قطعا جزو آثار بی بدیل وکم نظیریست که در تمامی زمینه‌های فرهنگی واجتماعی راهگشاست.

وی ویژگی بسیار مهم استاد مطهری، را برخورداری از غیرت دینی دانست عنوان کرد؛ پس از آن که او با پشتکار و تلاشِ بی وقفه، با آموزه‌های حیات بخش معارف الهی آشنایی کامل یافت و هرجاکه احساس کرد به اسلام جفا می‌شود، مردانه وارد میدان شد و با رعایت کامل موازین تحقیق و تحلیل علمی، منصفانه از احکام و اصول اسلامی دفاع کرد؛ و تا جان در بدن داشت، در دفاع از دین کوتاه نیامد.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به تهدیدات منافقین در مورد شهید مطهری افزود:وقتی استاد مطهری، با تمام وجود، در دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، در عرصه‌های گوناگون سیاسی و فرهنگی به فعالیّت می‌پرداخت، تهدید‌های بسیاری متوجّه او می‌شد، امّا در برابر این تهدیدها، با خونسردی تمام می‌فرمودند: هر وقت خدا بخواهد ما را می‌برد، حالا اگر از طریق شهادت باشد، خیلی بهتر است.

در ادامه این مراسم از مربیان عقیدتی وهادیان سیاسی نمونه سپاه شبستر تجلیل بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • گیلان در سوگ سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • گیلان در سوگ شهادت امام جعفر صادق علیه السلام