Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@21:03:30 GMT

کلوت شهداد کرمان

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۷۸۸۱

کلوت شهداد کرمان

کلوت شهداد کرمان به عنوان یک جاذبه ی منحصر به فرد و طبیعی ایران شناخته میشود . چشم انداز ماورایی و وهم آلود کلوت های شهداد سالانه توریست های بسیاری را از داخل و خارج از کشور به سمت خود جذب می کند.نکته حائر اهمیت در خصوص کلوت شهداد کرمان که آن را در سراسر جهان بر سرزبان ها انداخته است، دارا بودن بالاترین درجه حرارتی کره زمین می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت ساده تر منطقه شهداد در کرمان به عنوان گرم ترین نقطه کره زمین شناخته شده است، همچنین علاوه بر این بخشی از دشت لوت در میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون حماسه 9 دی علی باقری کنی احمد خرم مهدی تاج حشد الشعبی رزمایش دریایی ایران چین روسیه تابناک فوتونیوز انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون حماسه 9 دی علی باقری کنی احمد خرم مهدی تاج حشد الشعبی رزمایش دریایی ایران چین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود

 مسئول برگزاری جام حذفی در مورد نحوه راهیابی قهرمان جام حذفی به رقابت‌های آسیایی توضیح داد.
فینال جام حذفی در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری جام حذفی پس از قرعه‌کشی این رقابت‌ها گفت: قرعه‌کشی مرحله یک چهارم و نیمه نهایی را انجام دادیم و معلوم شد چه تیم‌هایی در این مراحل با هم روبه‌رو می‌شوند. فکر می‌کنم شاهد بازی‌های خوبی باشیم و تیم شایسته قهرمان بشود چون یکی از سهمیه‌های لیگ نخبگان ماست. اگر قهرمان این جام در پلی آف پیروز شود می‌تواند در لیگ نخبگان حضور داشته باشد و اگر شکست بخورد در لیگ سطح دو آسیا حضور پیدا خواهد کرد.

او ادامه داد: این سی و هفتمین دوره جام حذفی است. دو دوره این جام پیش از انقلاب برگزار شده و بعد ۸ سال جام حذفی برگزار نشد و از سال ۶۵ از سر گرفته شد.

روشنک در مورد محل برگزاری فینال گفت: اولویت اول ما استان کرمان برای فینال است. فقط در صورتی که مس یا گل گهر به همراه یک تیم دیگر از خارج از کرمان به فینال راه پیدا کنند بنابر ملاحظات برگزاری فینال در زمین بی‌طرف در خارج از کرمان برگزار می‌کنیم. اگر دو تیم کرمانی باشند و اگر دو تیم خارج از کرمان فینالیست شوند در کرمان برگزار می‌شود.

او در این خصوص ادامه داد: طبیعی است که در فوتبال ما هیئت‌های استانی طرفدار تیم‌های خودشان هستند و به خاطر برابر بودن شرایط این تصمیم را می‌گیریم. ای کاش ما هم از ابتدا می‌توانستیم محل میزبانی را مشخص کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • زیباترین تصاویر از خلیج فارس | ببینید
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند