Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمدباقر محمدی اظهار کرد: حوالی ساعت 13 امروز از طریق منابع محلی از گرفتار شدن و مصدومیت یک کولبر در ارتفاعات تته اورامان سروآباد اطلاع پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بالافاصله یک تیم امداد و نجات از شهرستان سروآباد به گردنه ژالانه اعزام شد و بعد از کوهپیمایی در برف و کولاک و شرایط سخت بلاخره فرد مصدوم را که به دلیل سقوط به شدت دچار جراحت، عارضه قلبی و سرمازدگی شده بود پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلال احمر کردستان افزود: به منظور تثبیت شرایط مصدوم اقدامات درمانی اولیه توسط امدادگران این جمعیت در آمبولانس جمعیت انجام و مصدوم تحویل 115 شد.

محمدی تصریح کرد: متاسفانه در حین بازگشت آمبولانس هلال احمر از دره سقوط کرد و دو نیروی امداد و نجات این جمعیت به شدت دچار مصدومیت شده و در حال حاضر در بیمارستان مریوان تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی ضمن ابراز خوشحالی از تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر که در این عملیات توانستند جان این کولبر را نجات دهند، گفت: با وجود اینکه از وضعیت پیش آمده برای امدادگران بسیار ناراحت هستیم، اما نجات هر فردی را که نیاز به کمک و امدادرسانی داشته باشد وظیفه ذاتی خود می‌دانیم و قطعا در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

مدیرعامل هلال احمر کردستان اضافه کرد: وضعیت 2 امدادگر مصدوم این جمعیت نگران کننده نیست با وجود مجروحیت شدید در حال حاضر در بیمارستان بستری و وضعیت تحت کنترل است.

گفتنی است؛ طی هفته گذشته نیز متاسفانه دو برادر اهل روستای نی از توابع روستا در این منطقه گرفتار بهمن شده و جانشان را از دست دادند.

منبع: فارس لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000pt3 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کولبری هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی




به گزارش خبرگزاری صداوسیما، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۲۴ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، بوشهر، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.
محمودی با اشاره به ۱۶۳ مورد عملیات امداد و نجات نیرو‌های جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در این مدت به ۹ هزار و ۶۶۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، ۲۳۶ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۴۰ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۲۳۷ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۴ هزار و ۸۰۴ قوطی کنسروجات، ۴ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۴ هزار و ۴۷ کیلوگرم نایلون هزار و ۲۶۱ بسته غذایی، ۲ هزار ۸۶ تخته پتو، ۸۳۲ تخته، ۶۱۵ کیلوگرم حبوبات، موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۴۰۴ ست شست‌وشو، ۳۸۲ ست بهداشتی، و ۵۸ دستگاه چادر امدادی، توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۲۸۷ تیم عملیاتی متشکل هزار و ۲۰ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • خدمت به مردم والاترین افتخار امدادگران هلال احمر است
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • نوع‌دوستی و همراهی از جنس فرشتگان نجات
  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی