Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، از انعقاد ۱۲ تفاهم‌نامه و قرارداد به ارزش ۳۲۱ میلیارد تومان میان شرکت‌های دانش بنیان و صنایع مختلف کشور در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی(تستا) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سیاوش ملکی‌فر با بیان اینکه، در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی(تستا)، پاویون ارائه نیازهای فناورانه صنایع به همت صندوق  نوآوری و شکوفایی برپا شد، افزود: در این پاویون طی ۴ روز رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه توسط ۱۲ سازمان و دستگاه دولتی ارائه شد و در مجموع ٣٥٧ نفر از پژوهشگران و فناوران برای حضور در رویدادها ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ادامه داد: همچنین ٦٩ جلسه B۲B ارائه نیازهای فناورانه و بیش از ١٠٠ جلسه B۲B برای شرکت‌های حاضر در پاویون برگزار شد و ٤٤ تفاهم‌نامه همکاری امضا شد که ١٢ تفاهمنامه به ارزش ۳۲۱ میلیارد تومان بود همچنین ارزش ریالی تفاهم‌نامه‌های حاصل از مذاکرات غرفه‌داران با شرکت‌های فناور نیز ۸ میلیارد تومان بود.

ملکی‌فر در خصوص میزان استقبال از پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا) اظهارکرد: در این پاویون ۲۰ شرکت در قالب غرفه‌ توانمندی‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کردند.

وی ادامه داد:همچنین ۱۲ نشست ارائه نیازهای فناورانه توسط مجلس شورای اسلامی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شرکت فولاد غرب آسیا، سازمان بهشت زهرا (س)، مرکز نوآوری شهرداری تهران، سازمان فضایی ایران، ستاد منطقه آزاد کیش، ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر، هواپیمایی ماهان، منطقه ویژه اقتصادی جهرم، اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و فرودگاه پیام برگزار شد.

ملکی فر همچنین به حضور عاملان سرمایه‌گذاری این صندوق در پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه تستا اشاره کرد و گفت: علاوه بر شرکت‌های دانش بنیان، ٦ صندوق پژوهش و فناوری شامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران، صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی، صندوق پژوهش و فناوری توسعه فناوری ایرانیان، صندوق پژوهش و فناوری لیدکو، صندوق پژوهش و فناوری توسعه فناور نوین و صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی در این پاویون حضور داشتند.

وی در ادامه هدف از نشست‌های ارائه نیازهای فناورانه در پاویون نمایشگاه تستا را هم‌افزایی و حرکت یکپارچه این شرکت‌ها در راســتای تامین نیازها و حل مسائل مهم و راهبردی کشور عنوان کرد و گفت: برقراری ارتباط متقابل و پیوند منسجم میان صنایع داخلی با شرکت‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی دانش بنیان و استارت آپ‌های فعال در این حوزه به ویژه بر محور تامین نیازها و حل مسائل اساسی این حوزه از اهداف برگزاری این رویداد و نمایشگاه بود.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری  گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی بود تا همه بازیگران فعال این حوزه در یک مکان مشترک گردهم آمده و همه علاقه‌مندان، فعالان و صاحبان ایده‌ها و محصولات مرتبط در کنار مدیران و مسئولان به تبادل نظر با یکدیگر پردازند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد نهم دی حماسه نهم دی ماه بزرگداشت حماسه 9 دی اردبیل خبرگزاری شبستان انعقاد تفاهمنامه همکاری تفاهم نامه همکاری تفاهمنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • مبادله ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری فارس و هیئت‌های خارجی