Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، موسی مطور جزیره شامگاه امروز در حاشیه جلسه شورای شهر خرمشهر که به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صدور حکم اول دیوان عالی اداری در رد صلاحیت شهردار سابق خرمشهر برای تصدی این سمت که در ۲۶ آذر صادر و حکم دوم در تأیید آن فرد بدون ابطال حکم قبلی به تازگی صادر شد که نوعی سردرگمی و بلاتکلیفی در مردم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصویر منتشر شده در فضای مجازی تنها تصویر حکم دیوان عالی اداری است که هنوز به استانداری و فرمانداری ابلاغ نشده است و همچنان مشخص نیست دارابی به صورت حکم موقت، شهردار خرمشهر خواهد بود و یا تصمیمی دیگر أخذ شده است.

رئیس شورای شهر خرمشهر بابیان اینکه «شورای اسلامی شهر» یک نهاد نظارتی است و رسیدگی به شکایات علیه نهادهای اجرایی در شرح وظایف دیوان عالی اداری تعریف شده است، شکایت از شورا به این مرجع قضائی را یک ایراد دانست.

وی از اعتراض شورای شهر خرمشهر به حکم دوم دیوان عالی اداری خبر داد و گفت: به آخرین حکم صادرشده اعتراض داریم و وکیلی برای پیگیری قضایا در تهران تعیین‌شده است؛ با این حال شورا به‌حکم نهایی صادرشده، هر چه که باشِد تمکین می‌کند.

مطور جزیره بر لزوم رسیدگی خارج از نوبت به پرونده شهردار خرمشهر تأکید کرد و افزود: با ادامه رویه بلاتکلیفی انتخاب شهردار به طور قطع شهر خرمشهر گرفتار بی برنامگی خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش به پایان مهلت قانونی «ساعدی» سرپرست فعلی شهرداری خرمشهر برای ادامه این مسئولیت هم اشاره کرد و از انتخابات سرپرست جدید در طی دو روز آینده خبر داد.

رئیس شورای شهر خرمشهر در حالی این خبر را داد که جلسه شورای شهر امروز و برای سومین بار پیاپی تشکیل نشد.

مطور جزیره در رابطه به تکرار لغو جلسات شورای شهر به اعضای شورا هشدار نیز داد و گفت: زمان شورا ارزشمند است و انتظار می‌رود با توجه به بحث تعیین بودجه ۹۹ که قرار است انقباضی و طبق برنامه دقیق از پیش تعیین شده باشد، جلسات شورا مرتب و فشرده برگزار شود.

وی افزود: غیبت اعضا قابل پذیرش نیست و از این لحظه تمام مرخصی‌ها لغو و عذری برای غیبت اعضا قابل پذیرش نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در ادامه به بحث آسفالت خیابان‌های خرمشهر نیز پرداخت و وضعیت فعلی آسفالت را اسفناک خواند و گفت: سهمیه قیر رایگان به خرمشهر اختصاص نیافته و طی دو هفته گذشته همچنان موضوع از سوی شورا و نماینده شهر دنبال می‌شد.

وی از اختصاص ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر و آسفالت ۱۶ منطقه خرمشهر از محل اعتبارات تملک دارایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود دارابی توسط شورای شهر به دلیل احراز عدم سکونت برکنار شد و با رأی قاطع اعضای شورای شهر «محمود دلف لویمی» به عنوان جایگزین وی انتخاب شد.

در پی صدور حکم دیوان عالی اداری بر برکناری دارابی روز گذشته حکمی جدید با مظنون متضاد در فضای مجازی منتشر شد تا سرنوشت تصدی مسئولیت شهرداری خرمشهر را در هاله‌ای از ابهام باقی بگذارد.

کد خبر 4811836

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر خرمشهر شهرداری خرمشهر 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شهرکرد شیراز گرگان مشهد استانداری سمنان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری ایتان کرمان

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074612 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • شورای اداری ایتان کرمان
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد