Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@00:26:23 GMT

قرمز‌ها در مسیر چهارمین قهرمانی

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۹۳۱۶

قرمز‌ها در مسیر چهارمین قهرمانی

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سال گذشته، درست در همین مقطع از فصل، سپاهان در آبادان با تساوی بدون گل مقابل صنعت نفت متوقف شد تا پرسپولیس به لطف پیروزی مقابل پدیده، به صدر جدول برود و حالا یک بار دیگر در هفته شانزدهم لیگ، همان سناریو با شکست سپاهان و برد پرسپولیس برای این دو تیم تکرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه در ادامه می‌آید مقایسه ایست از شرایط تیم‌های لیگ برتری در یک نقطه مشترک؛ پایان هفته شانزدهم.

پرسپولیس مثل سال گذشته، امسال هم در پایان هفته ۱۶ صدرنشین است؛ با همان ۳۴‌امتیاز لیگ هجدهم و با همان تفاضل گل ۱۳+. در تعداد گل‌های زده و خورده هم شباهت‌های تیم کالدرون و تیم برانکو زیاد است. پرسپولیس سال گذشته تا هفته شانزدهم، ۱۹ گل زده و ۶ گل خورده داشت و الان ۲۰ گل زده و ۷ گل خورده دارد. قرمز‌ها در مسیر چهارمین قهرمانی هستند.

سپاهانی‌ها مثل پرسپولیس، روی عملکرد فصل گذشته‌شان کاربن گذاشته‌اند. آن‌ها فقط یک امتیاز کمتر از لیگ هجدهم کسب کرده‌اند. همچنان در رده دوم جدول هستند و همچنان بهترین تفاضل گل را دارند.

تیم سوم جدول لیگ نوزدهم تراکتور است. تراکتور فصل گذشته، به اندازه یک امتیاز، بهتر از تراکتور امسال بود. با این حال نیمکت این تیم همچنان لرزان است. سال گذشته ساغلام رفت، تقوی آمد و بعد هم لیکنز. امسال هم تا نیم‌فصل، دنیزلی رفته و فعلا الهامی، حکم سرمربی موقت را دارد.

سورپرایز جدول لیگ نوزدهم در پایان هفته ۱۶، صنعت نفت آبادان است؛ تیمی که سپاهان بدون باخت را در آخرین بازی، زیر پا له کرد تا با کسب ۳۰ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کند. صنعت نفت با اسکوچیچ به نسبت فصل گذشته بیشترین جهش را داشته. آن‌ها در لیگ هجدهم و در پایان هفته ۱۶، یکی از گزینه‌های سقوط بودند و حالا یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

استقلالی که امسال، شانس اول قهرمانی نیم‌فصل بود، با رفتن استراماچونی و از دست دادن ۵ امتیاز در ۳ بازی خانگی، حالا تیم پنجم جدول است. استقلال با وینفرد شفر، فصل گذشته در پایان هفته شانزدهم، ۲۸ امتیاز داشت و حالا ۲۹ امتیازی است. البته این استقلال، با ۱۱ گل زده بیشتر و ۱۱ گل خورده بیشتر، هیچ شباهتی به استقلال فصل گذشته ندارد.

پدیده یا همان شهرخودرو، یکی از دو تیم نیمه بالایی جدول است که در این دو فصل با یک سرمربی کارش را دنبال کرد. البته هواداران شهرخودرو، به اندازه هواداران پدیده از تیم یحیی گل محمدی راضی نیستند. آن‌ها سال گذشته، با تفاصل گل، قهرمانی نیم‌فصل را از دست دادند، اما امسال امتیازات زیادی در این ۵ هفته پایانی از دست شان رفت.

فولاد، مثل پرسپولیس، سپاهان، استقلال و نساجی، هفته شانزدهم لیگ نوزدهم را درست، با همان رتبه‌ای که در لیگ هجدهم داشت، به پایان رساند. با این حال تفاوت فولاد با چهار تیم دیگر این بود که ‌۵ امتیاز بیشتر از سال گذشته به دست آورد. فولاد پارسال تا همینجای فصل دو سرمربی عوض کرده بود، اما امسال دارد ثبات را روی نیمکت خود تجربه می‌کند.

بیشترین افت را در مقایسه با فصل گذشته پارس جنوبی جم دارد. این تیم که با مهدی تارتار در نیم‌فصل اول لیگ هجدهم، حتی در مقطعی تا رده چهارم جدول هم بالا آمد، امسال با فراز کمالوند از همان ابتدا درگیر مشکلات مالی بود. پارس در پایان هفته شانزدهم، ۶ امتیاز کمتر از فصل گذشته اندوخته دارد.

ذوب‌آهن، از جمله تیم‌های ریشه‌داری است که امسال هم مثل سال گذشته ناخوش احوال است. این تیم پارسال علیرضا منصوریان را جایگزین امید نمازی کرد تا از بحران خارج شود و حالا خود منصوریان برکنار شده تا یک ناجی دیگر برای نیمکت این تیم پیدا شود.

در لیگ هجدهم، دو تیم سپیدرود و استقلال خوزستان که در پایان هفته شانزدهم قعرنشین بودند، در پایان هم به دسته یک سقوط کردند و جایشان را به گل گهر و شاهین شهرداری بوشهر دادند، جالب آن‌که الان همین دو تیم قعرنشین هستند و نامزد‌های اصلی برای سقوط به لیگ یک به شمار می‌روند.

منبع: روزنامه جام جم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بررسی لیگ برتر لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان


هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان با صدرنشینی دانشگاه آزاد همراه بود.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته دوم هجدهمین دوره رقابت‌های سوپر لیگ کاراته مردان دیروز با برگزاری چهار دیدار در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

نتایج هفته دوم این رقابت‌ها به شرح زیر است:
دانشگاه آزاد اسلامی ۱۹ / پاس فراجا ۹
دانشگاه آزاد اسلامی ۲۲ / توسعه نیشکر خوزستان ۶
پاس فراجا ۲۲ / آوای رزم WMMF شش
پاس فراجا صفر / بیمه تعاون ۲۸


رده بندی هجدهمین دوره سوپر لیگ کاراته مردان تا پایان هفته دوم به شرح زیر است:

۱- تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۴ مسابقه؛ ۱۲ امتیاز تیمی و ۸۵ امتیاز انفرادی
۲- تیم پاس فراجا با ۵ مسابقه؛ ۹ امتیاز تیمی و ۷۵ امتیاز انفرادی
۳- تیم بیمه تعاون با ۲ مسابقه؛ ۶ امتیاز تیمی و ۵۳ امتیاز انفرادی
۴-تیم رعد پدافند هوایی همدان با ۲ مسابقه؛ ۳ امتیاز تیمی و ۲۷ امتیاز انفرادی
۵- تیم توسعه نیشکر خوزستان با ۳ مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و ۳۱ امتیاز انفرادی
۶- تیم آوای رزم wmmf با ۳ مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و ۹ امتیاز انفرادی
۷- تیم هشتمین خورشید خراسان رضوی با ۱ مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و صفر امتیاز انفرادی

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • قهرمانی شماره 36 رئال: آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان