Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه امروز مرهون و مدیون خون شهدا در همه عرصه‌ها هستیم، گفت: نفوذ ایران در کشورهای منطقه از برکات خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای کارمند استان سمنان به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان، ضمن بیان اینکه نفوذ ایران در کشورهای منطقه از برکات خون شهدا است، تاکید کرد: امروز هر آنچه داریم از خون پاک همین شهدایی است که راهشان را برای اعتلای اسلام و انقلاب انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انتقال مفاهیم دفاع مقدس، جنگ و شهدا به نسلی که در دوران دفاع مقدس نبودند را رسالت مهم انقلابیون دانست و تاکید کرد: بر همه مردم انقلابی ایران اسلامی است که ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت را به منظور سربلندی کشور به نسل امروز معرفی کنند تا بتوانیم شاهد اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه باشیم.

ضرورت توجه به وصایای شهدا

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه برخی افراد متأسفانه فرصت‌سوز هستند در حالی که شهدا فرصت‌ساز بودند، بیان کرد: گام‌های بلندی که برای عزتمندی ایران اسلامی برداشته‌شده همه به واسطه همین فرصت‌هایی است که شهدا ساخته‌اند.

تقوی تداوم راه شهدا را بهترین یادواره برای آنان دانست و تاکید کرد: باید به وصیت‌نامه شهدا دقت کرد چراکه یکی از وظایف و رسالت‌های مردم انقلابی ما خوانش و توجه به همین وصایا است.

وی افزود: باید امروز از فرصت‌هایی که شهدا ایجاد کرده‌اند برای ایستادگی در برابر جهان‌خواران و استکبار گران بهره برد.

لینک کوتاه: asriran.com/002xja

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهدا جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه

وحید طهماسبی گفت: در بازدید‌های صورت گرفته آفت ملخ‌ها به مزارع کشاورزی روستای لندی حمله کرده و در حال گسترش است.

مدیر جهاد کشاورزی اردل افزود: پایش مزارع گندم و جو برای مقابله با افت ملخ‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید

مبارزه با آفت ملخ در هزار هکتار از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری

وی اظهار کرد: کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی میانکوه در حال رصد و پایش این مناطق هستند و هر جایی که جمعیت به حدی برسد در همان محل کانون کوبی می‌شوند یعنی در همان نقطه سم پاشی صورت می‌گیرد.

طهماسبی ادامه داد: این آفت ابتدا از منابع طبیعی شروع به خسارت می‌کند و بعد وارد مزارع می‌شود و مدام میزبان عوض می‌کند و به همین دلیل میزان خسارت دقیق آن مشکل است و مناطق بعدی نقاطی است که در مجاورت کانون‌ها قرار دارد و بسته به میزان خوش خوراکی میزبان متغیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است