Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه خیرآباد گفت: مردم در انتخابات افراد مومن، ولایت مدار و انقلابی را انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر طزری امام جمعه خیرآباد شب دوشنبه در نشست بصیرتی به مناسبت ۹ دی در مسجد حضرت سجاد(ع)، اظهار کرد:  اگر بیداری، بصیرت و هوشیاری مردم نبود خدا می‌داند که چه اتفاقات دیگری پشت سر این موضوع رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خیرآباد گفت: امروز ما جریان و گروه خاصی نداریم، ما امروز دو قطب انقلابی و غیر انقلابی داریم. فتنه‌گران آن زمان هنوز باقی هستند و تمام نشده و نخواهند شد اما سران فتنه آن زمان به زباله دان تاریخ پیوستند.

طزری ادامه داد: آنها می‌دانستند چیزی بنام انقلاب در میان ملت ایران و آمریکا است که باید آن را از بین برد.

وی عنوان کرد: فتنه ۸۸ از قبل برنامه‌ریزی شده بود و جلساتی برگزار می‌کردند و در آن جلسات اشخاصی می‌آمدند و با بعضی از مسئولین فعلی می‌گفتند ما باید بیاییم ولایت فقیه را حذف کنیم و خیلی‌ها گفتند این کار نشدنی است آمدند و گفتند پس بیاییم ولایت فقیه را تشریفاتی کنیم و او را طوری جلوه دهیم که اصلا به مسائل کشور کار نداشته باشد.

وی تاکید کرد: اگر کسی در این مملکت مقام و عزتی دارد به اندازه انتصابی است که به ولایت دارد.

امام جمعه خیرآباد گفت: مقام معظم رهبری چندی پیش فرمودند تا زمانی که این دولت آمریکا بر سر کار است تحریم‌ها برداشته نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۹ دی روزی بود که طومار فتنه‌گران در هم پیچید و مردم با بصیرت و هوشیاری به صحنه آمدند و نشان دادن همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

طزری بیان کرد: امروز دشمن می‌خواهد از سه حربه برای دشمنی با ما استفاده کند که شروع هم کرده است، یکی از این حربه‌ها فشار حداکثری بر مردم است یعنی تاجایی که می‌شود به ملت فشار آورد.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب حدود ۴ ماه پیش فرمودند امنیت را مراقبت کنید، گفت: وقتی رهبری می‌گوید امنیت را مراقبت کنید یعنی می‌داند چه خواهد شد، چون دشمن بدنبال برهم زدن امنیت ایران اسلامی است و آنها از ۱۵ آذر برنامه داشتند و می خواستند امنیت ما را نشانه بگیرند اما این حادثه زودتر از آن تاریخ به وقوع پیوست.

امام جمعه خیرآباد خاطرنشان کرد: اگر بصیرت و شجاعت مقام معظم رهبری نبود معلوم نبود دشمنان چه خواب سنگینی برای ملت ما دیده بودند.

وی اضافه کرد: آنها می خواستند فشار بر مردم بیاورند یعنی رکن اصلی برنامه های آنها مردم بود.

طزری گفت: یکی از برکات برجام این است که ما قبل از برجام ۱/۵ میلیون بشکه نفت می فروختیم اما امروز به ۳۰۰ هزار تومان بشکه در روز رسید، این قدر بد عمل کردیم که شرکایی که تا دیروز از ما نفت می خریدند می گویند شما دیگر اعتباری ندارید.

امام جمعه خیرآباد اظهار داشت : عده ای بدنبال این هستند که این برجام مرده را زنده کنند لذا می خواهند مردم را ناامید کنند و فشار را بر مردم بیشتر کنند.

وی افزود: خیلی ها می گویند آمریکا یک قدرت جهانی است و به این راحتی نمی شود مشکلات را حل کرد.

طزری با بیان اینکه در آستانه انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی قرار داریم، گفت: باید مردم هوشیار باشند چرا که عده ای می خواهند ملت را ناامید کنند تا مردم پای صندوق رای نیایند.

وی اذعان داشت: تمام تحریم هایی که اتفاق افتاده است توسط عده ای نفوذی بوده است.

امام جمعه خیرآباد بیان داشت: پیروزی تضمین شده است و مردم نشان دادند که پایبند به نظام و انقلاب هستند.

وی تاکید کرد: مردم در انتخابات پیش رو، افرادی را انتخاب کنند که دارای ملاک هایی انتخاباتی باشند و افرادی را انتخاب کنند که مومن، ولایتمدار و با روحیه جهادی و انقلابی باشد.

انتهای پیام/67037/پ/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: ولایت انتخابات امام جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم