Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزانه فصیحی دونده لژیونر کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ثبت رکورد ۷:۳۲ ثانیه در مسابقات دو و میدانی تور داخل سالن بلگراد صربستان اظهار کرد: بله این رکورد جدید من  است که در مسابقات صربستان بدست آوردم و از این بابت خیلی خوشحال هستم. البته  حد نصاب ورودی مسابقات جهانی ۷:۳۰ است که امیدوارم با روند رو به رشد خود بتوانم در مسابقات پیش رو  این رکورد را بزنم و با کسب سهمیه جهانی افتخاری برای خودم و ایران کسب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فصیحی درباره وضعیتش و سطح مسابقات صربستان بیان کرد: در حال حاضر فصل مسابقات داخل سالن در صربستان است و هر هفته در صربستان مسابقه برگزار می‌شود که  هر هفته یک باشگاه میزبان رقابت‌ها است. فکر کنم تا الان حدود ۸ مسابقه داخل سالن دادم و تا زمان بازگشت به ایران هم نزدیک به ۸ مسابقه دیگر می‌دهم. به نظرم تجربه خوبی است و حضور در مسابقات صربستان به آمادگی و تجربه ام کمک می‌کند.  

او درباره اینکه گفته می‌شود هنوز با باشگاه پارتیزان بلگراد قرارداد نبسته است و در کمپ تمرینی این تیم تمرین می‌کند، بیان کرد: در حال حاضر دوست ندارم در این باره صحبت کنم و قصد دارم  تمرکز و آرامش خود را حفظ کنم تا برای مسابقات پیش رو آماده شوم.

بیشتر بخوانید:  رکورد دونده لژیونر در فدراسیون جهانی ثبت شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی دوومیدانی ایران فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • طرح تو طرح در رویداد طرحی نو، مسابقات معماری در ایران را به بوته‌ی نقد گذاشت
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است