Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فروشگاه استیم به تازگی نمودار‌های بهترین عناوین سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده است که پرفروش‌ترین عناوین رایانه‌ای و پرطرفدارترین عناوین این فروشگاه را نشان می‌دهد. این اقدام فروشگاه استیم به صورت سالانه انجام می‌گیرد که به نوعی تفاوت زیادی با نمودار‌های منتشر شده از سوی وب سایت‌های بازی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نمودار‌های منتشر شده در امسال مواردی بسیار عجیب به چشم می‌خورد که کمتر گیمری می‌تواند آن‌ها را حدس بزند. در حال حاضر دو بازی Sekiro: Shadows Die Twice و Total War در صدر نمودار پرفروش‌های استیم قرار دارند؛ علاوه بر این این دو بازی در سایر نمودار‌های منتشر شده از فروشگاه استیم نیز در صدر پرفروش‌ها قرار گرفته‌اند.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice به دلیل تبلیغات بسیار زیاد از آن در استیم توانسته است یکی از آمار‌های بالای فروش در این فروشگاه را از آن خود کند؛ این عنوان تنها در فروشگاه استیم که صرفا عناوین مربوط به کامپیوتر را به فروش می‌رساند توانسته است حدود ۱۲۵ هزار نسخه فروش داشته باشد. اما عنوان Total War: Three Kingdoms که نسخه‌های قبلی آن نیز با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمر‌ها مواجه می‌شد این بار توانسته بالاترین جایگاه فهرست پرفروش‌های استیم را از آن خود کند و این بازی در همان ابتدای ۱۹۲ هزار بار توسط گیمر‌ها دانلود شده است.

بیشتر بخوانید: نسل بعدی کنسول ایکس باکس معرفی شد

عناوین دیگر مشهوری نظیر Dota 2، Warframe و Grand Theft Auto 5 نیز در این فهرست وجود داشتند که بحث برانگیزترین بازی در بین این عناوین بازی GTA 5 است که با وجود گذشت حدود ۸ سال از عرضه آن هنوز جزو عناوین پرفروش بازار است و گیمر‌های زیادی طرفدار این بازی هستند. نمودار‌های منتشر شده از سوی استیم در دو دسته عرضه شده‌اند که عناوین برتر در دسته پلاتین و عناوینی که استقبال کمتری از آن‎‌ها شده است در دسته برنز قرار گرفته‌اند؛ در حال حاضر صرفا نام چند بازی از این نمودار منتشر شده است و فروشگاه استیم به طور رسمی این نمودار‌ها را فعلا وارد بازار نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برترین بازی عناوین برتر بازی Sekiro بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)

 امید نورافکن یک استوری منتشر کرد که واکنش برانگیز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود، حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • (عکس) تصویر دردناکی که اوستوف اورونوف از مصدومیتش منتشر کرد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود