Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال با چالش و دردسری جدید مواجه شده که می‌تواند شرایط این باشگاه را بیش از گذشته بحرانی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که هنوز باشگاه استقلال از بحران سرمربی خود خارج نشده، یک پرونده دیگر از سوی وکیل خارجی این باشگاه در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش (CAS) در حال باز شدن است.

سال گذشته بعد از شکایت باشگاه استقلال از سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس به CAS در خصوص سوپر جام، این باشگاه یک وکیل خارجی را در حالی به خدمت گرفت که تاکنون هزینه‌های حق الوکاله وی که مبلغی حدود 400 میلیون تومان است را پرداخت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل سابق باشگاه استقلال در چندین نوبت موضوع را از مدیران قبلی و فعلی باشگاه استقلال پیگیری کرد اما پاسخی در خصوص دریافت مبلغ مذکور نگرفت.

وی در نامه‌های متعددی که به باشگاه، فدراسیون فوتبال ایران و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده اعلام کرده در صورتی که تا تاریخ سوم ژانویه ( 13 دی ماه) حقوق معوقه‌اش پرداخت نشود، پرونده جدیدی را نزد دادگاه CAS علیه این باشگاه باز خواهد کرد. این پرونده علاوه بر اینکه می‌تواند منجر به محکومیت قطعی باشگاه شود، 500 میلیون تومان به باشگاه بابت هزینه‌های دادرسی تحمیل خواهد کرد.

وکیل سابق باشگاه استقلال تا یک هفته دیگر مسئول بخش حقوق فدراسیون جهانی فوتبال خواهد شد و حتی این موضوع را به مسئولان ورزش ایران نیز اطلاع داده است. این اتفاق می‌تواند پای فیفا را نه تنها به این پرونده باز کند بلکه کل فوتبال ایران را دچار لطمات جدی در حوزه حقوقی خواهد کرد.

باید دید علت تعلل و عدم پاسخگویی مدیران استقلال و وزیر ورزش و جوانان به این موضوع چیست، چرا که این موضوع می‌تواند مشکلات زیادی را برای آبی‌پوشان به وجود بیاورد.

لینک کوتاه: asriran.com/002xjl

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶