Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:56:14 GMT

7 کشته و 18 مجروح در واژگونی اتوبوس در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۰۵۴۴

7 کشته و 18 مجروح در واژگونی اتوبوس در زنجان

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در پی واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان- تبریز 7 نفر کشته و 18 نفرمجروح شدند.

اصغر جعفری روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 25 اتوبان زنجان- تبریز در ساعت 5 و 5 دقیقه بامداد امروز نیروهای اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه کدهای اعزامی اورژانس به این حادثه 5 دستگاه شامل کد «خیام و اتوبوس آمبولانس سهند، اسفناج، درلیک، چیر» بود، تصریح کرد: تا این لحظه از این حادثه 7 فوتی و 18 مصدوم گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه خودروی واژگون شده روی سقف است، اضافه کرد:  فعلا امکان تغییر تعداد مصدومین و فوتی وجود دارد و گزارش‌های تکمیلی پس از پایان امدادرسانی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق20

منبع: فارس

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس زنجان فوریت های پزشکی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه هر سه سرنشین خودرو که ۲ زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این حادثه ساعاتی پیش در کیلومتر سه لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راه در صحنه حادثه، علت بروز تصادف عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با حضور عوامل امداد و نجات و آتش نشانی، محل حادثه برای خودرو‌های عبوری ایمن سازی و پیکر جان باختگان سانحه نیز تحویل سازمان آرامستان قزوین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین