Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به در نظر گرفتن ردیف بودجه برای مترو تهران - پردیس این پروژه سال آینده آغاز می‌شود که تحولی بزرگ در تردد تهران - پردیس - تهران ایجاد خواهد شد.

وی افزود: ساخت مترو پردیس از سال آینده با توجه به تامین منابع آغاز می‌شود و مسئولیت اصلی ما در شهر‌های جدید شکل‌دادن به توسعه شهری، ساماندهی و مدیریت شهرک‌سازی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از محل افزایش سرمایه بانک مسکن می‌توانیم برای مسکن مهر استقراض کنیم ضمن اینکه این اختیار به ما داده خواهد شد تا بتوانیم اراضی خود را در رهن بانک‌ها و موسسات قرار داده و مسکن مهر را به اتمام برسانیم.
طاهرخانی تصریح کرد: امکان هزینه‌کرد از منابع داخلی برای محوطه‌سازی و آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر فراهم خواهد شد؛ به علاوه در تبصره ۸ لایحه بودجه ۹۸، منابع مالی حاصل از فروش اعیانی مسکن مهر به حساب شرکت عمران شهر‌های جدید واریز شده که از آن برای تکمیل مسکن مهر استفاده خواهیم کرد.
وی یادآوری کرد: در سال ۹۱، ظرفیت ۸۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید برای ۲۸۰ هزار جمعیت بارگذاری شد و بسیاری از شهر‌های ما در یک دوره ۲۰۰ ساله به این جمعیت می‌رسند.
مدیر عامل شرکت عمران شهر‌های جدید توضیح داد: برنامه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید از اجرای قطار شهری و مترو در شهر‌های جدید به عنوان یک پروژه تاثیرگذار برای تسهیل تردد مردم محسوب می‌شود.
طاهر خانی در پایان اظهار کرد: با توجه به در نظر گرفتن ردیف بودجه برای مترو تهران - پردیس این پروژه سال آینده آغاز می‌شود که تحولی بزرگ در تردد تهران - پردیس - تهران ایجاد خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: متروی پردیس تردد مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس

سامانه خودنویس از ابتدای سال گذشته راه اندازی شد که از طریق آن متقاضیان و مستاجران خود می‌توانستند تمامی قراردادهای اجاره ای در حوزه املاک از جمله مسکن، مغازه و... را ثبت کنند که با راه اندازی این سامانه بسیاری از مردم ابراز خوشحالی کردند که با اجرای این طرح دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شد و بساط گران فروشی در این بازار برچیده شد.

در همین رابطه حسین جنتی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی این سامانه و همچنین با اتصال مشاوران املاک به این سامانه شاهد آن هستیم که حق الزحمه های نجومی که پیش از این توسط برخی از مشاوران املاک گرفته می‌شد برچیده شد گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیار افزایش یافته است و ما شاهد کاهش مشکلات بسیاری که پیش از این مستاجران با آن روبرو بودند هستیم. 

او گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه بساط سوداگری و دلالی از این بازار برچیده شده است و به زودی شاهد تحول خوبی در قیمت‌های بازار مسکن هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد