Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد مخبر دزفولی دوشنبه شب در جریان بازدید از مناطق آسیب دیده شهری آبادان از بابت بارندگی شدید و آب گرفتگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر می‌رسد درباره خساراتی که سیل به آبادان زده قدری غفلت شده است، حجم خرابی در برخی جا‌ها بیشتر بود.

او افزود: به اتفاق فرماندار و امام جمعه آبادان بخش‌های زیادی از شهر که بیشترین آسیب را دیده بودند را بازدید کردیم، هم منازل و هم اثاثیه مردم از بابت بارندگی شدید آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد فرمان اجرایی امام تصریح کرد: فاضلاب یک معضل جدی در آبادان هست که اگر ساماندهی و حل نشود با هر بار بارندگی باز هم این اتفاقات تکرار می‌شود بنابراین به محض بازگشت به تهران مسئله را به دولت و سایر دستگاه‌ها انتقال می‌دهم تا بحث فاضلاب آبادان به شکلی پیگیری شود، امیدوارم به نتیجه برسد.

مخبر دزفولی یادآور شد: در ستاد اجرایی فرمان امام پیشتر چند خانه ساخته ایم و تعداد زیادی هم اشتغال ایجاد کردیم و در این سفر هم تصمیم گرفته شد تا چیزی قریب به ۵۰۰ طرح را با یک هزار نفر اشتغال را دوباره ساماندهی کنیم.

او با اشاره به اینکه تعدادی جهیزیه و لوازم التحریر نیز اهدا شد، گفت: بحث مهم دیگر موضوع رسیدگی به برخی مدارس بود ضمن اینکه قرار شد تا ۱۰۰ واحد مسکونی تخریب شده را با هماهنگی امام جمعه و فرماندار آبادان ساماندهی کنیم چرا که برخی از این خانه‌ها به تعمیرات فوری و فوتی نیاز دارند که اگر تعمیر نشوند ممکن است خطر آفرین باشند؛ بنابراین تصمیمات مناسبی برای این خانه‌ها گرفته شد.

او افزود: همچنین ۲۲۰ تا ۲۳۰ دست کالای خانگی به خانواده‌های آسیب دیده در بارندگی اخیر اهدا می‌شود البته به این معنا نیست که همه خانه‌ها به تمام این وسایل نیاز دارند برخی خانه‌ها دو و یا بیشتر از این لوازم را نیاز دارند به طور حتم در این بخش کمک‌های خوبی خواهیم کرد.

مخبر اظهار کرد: از منطقه سلیچ هم دیدن کردیم و تصمیم گرفته شد تا خیابان‌های اصلی این منطقه آسفالت شوند تا تردد مردم مناسب‌تر و راحت‌تر انجام شود.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل خوزستان بازسازی مناطق سیل زده بنیاد مسکن کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، کمالی گفت: یکصد متر از لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک که بر اثر بارش‌های بهاری و جاری شدن سیل آسیب دیده بود، تعمیر و تعویض شد.

کمالی افزود: برای تعمیر و تعویض قسمت‌های آسیب دیده لوله‌های آب آشامیدنی مبلغ یکصد میلیون ریال از محل کمک‌های اداره آبفای شهرستان اشکذر و دهیاری روستا هزینه شده است.

روستای مرزانک در فاصله ده کیلومتری مرکز بخش خضرآباد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد