Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-28@11:36:57 GMT

معرفی بهترین قالیشویی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۱۰۷۵

کمتر از 3 ماه به عید نوروز باقی مانده و بسیاری از افراد شروع به خانه تکانی کرده اند و همانطور که می دانید قالیشویی یکی از مهمترین ارکان خانه تکانی های ایرانی است. در گذشته شستن قالی ها و فرش ها بیشتر در خانه و توسط افراد خانواده انجام می شد و به نوعی تفریح جذابی هم به حساب می آمد ولی امروزه با تبدیل شدن خانه های ویلایی به آپارتمان ها و حذف حیاط از خانه های ایرانی، دیگر امکان شستن قالی های بزرگ در خانه وجود ندارد و به همین دلیل افراد قالی های خود را برای شستشو به قالیشویی ها می سپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش قصد داریم بهترین قالیشویی در مشهد را به شما عزیزان معرفی کنیم، اگر ساکن شهر مشهد هستید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید چرا که این مقاله مخصوص شهروندان عزیز مشهدی می باشد.

در فرهنگ ایرانی شستن فرش ها مختص خانه تکانی عید است ولی در زمان های دیگری از سال نیز می توان فرش ها را شست و از آلودگی پاک کرد و در فضایی تمیز از زندگی لذت برد. در صورتی که حیاط بزرگ دارید، می توانید این کار را در خانه انجام دهید ولی باید مراقب باشید تا به قالی آسیبی نرسد و یا رنگ های آن با هم ترکیب نشوند و برای این منظور باید از مواد شوینده مناسب استفاده کرد، البته اگر بخواهید قسمتی از قالی را تمیز کنید نیازی به شستن کامل آن نیست و می توانید با شامپو فرش قسمت آلوده را پاک کنید ولی برای اینکه خیالتان از هر جهت راحت باشد به خصوص اگر فرش شما دستباف و یا گرانبها است، بهتر است به بهترین قالیشویی در مشهد مراجعه کنید و کار را به آنها بسپارید. قالیشویی مشهد به بهترین شکل و بدون وارد کردن هیچ گونه آسیبی، فرش های زیبای شما را از هر گونه آلودگی پاک می کند و زیباتر از روز اول به شما تحویل می دهد.

 

دستگاه های اتوماتیک قالیشویی در مشهد

مزایای سپردن فرش ها به قالیشویی در مشهد

در صورتی که نمی دانید چه مواد و شوینده هایی برای شستشوی فرش مناسب هستند بهتر است که فرش های خود را به یک قالیشویی در مشهد بسپارید چرا که این موسسات بهترین و مناسب ترین مواد شوینده را برای شستشوی قالی ها به کار می برند به گونه ای که هیچ تغییری در کیفیت و رنگ های فرش ایجاد نمی شود و یک فرش بدون آلودگی و زیباتر از قبل را تحویل شما می دهند ولی اگر در خانه بخواهید فرش خود را بشویید به احتمال زیاد کیفیت آن کاهش می یابد و عمر فرش کم می شود. انواع قالی های دستباف و ماشینی را می توانید به قالیشویی در وکیل آباد بسپارید و جالب است بدانید قالیشویی های معتبر برای هر فرشی از مواد و شستشو دهنده های مخصوص آن فرش استفاده می کنند، در حقیقت مواد شوینده که قالیشویی در مشهد برای فرش ها استفاده می کند با توجه به جنس فرش انتخاب می شود، لکه هایی که فکر می کنید هیچ گاه از بین نمی روند را قالیشویی در مشهد بدون هیچ آسیبی به فرش، محو و نابود می کند. در صورتی که فرش شما ابریشم و یا دستباف است حتما برای شستشوی آن به قالیشویی در مشهد مراجعه کنید چرا که فرش های نفیس بسیار حساس تر هستند و بیشتر آسیب می بینند.

 

قالیشویی در مشهد

نحوه شستشوی فرش های دستباف در قالیشویی در مشهد

اگر فرش دستبافی دارید که نیاز به شستشو دارد حتما آن را به قالیشویی در مشهد بسپارید و از پاک شدن آلودگی از آن بدون آسیب دیدگی کاملا مطمئن باشید، فرش ها در قالیشویی در مشهد با استفاده از مواد تثبیت کننده رنگ فرش تمیز می شوند و لکه بری فرش با هیچ گونه آسیبی به فرش صورت می گیرد. خدمات قالیشویی در مشهد فراتر از یک قالیشویی معمولی است و تنها یک شستشوی معمولی بر روی قالی صورت نمی گیرد و قبل از آن عملیات پرزگیری و سفید کردن فرش انجام می گیرد، این عملیات تنها در قالیشویی های با اعتبار بالا در مشهد انجام می گیرد، قالیشویی در مشهد برای شستشوی فرش ها از بهترین دستگاه ها، تجهیزات و امکانات بهره می گیرد و این موضوع یکی از ویژگی های مهم هر قالیشویی خوب و با کیفیت است. در قالیشویی مشهد خدمات نانو و همچنین خدماتی از قبیل لکه‌گیری و رفوگری، بازسازی و اصلاح سرنخ ها و مرمت فرش‌ های آب‌ دیده با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می شود که در صورت تمایل می توانید از این خدمات بهره مند گردید، قالیشویی در مشهد با داشتن کادر مجرب و متعهد بهترین خدمات را به مشهدی های عزیز ارائه می دهد.

 

قالیشویی در مشهد

 قیمت قالیشویی مشهد

نرخ خدمات قالیشویی در مشهد طبق مصوبه اعلام شده از سمت اتحادیه قالیشویی های مشهد تعیین می شود و قالیشویی در مشهد حق دخل و تصرف در قیمت ها را ندارد ولی در صورتی که در قیمت ها تغییری اعمال شود این قالیشویی به شما اعلام خواهد کرد. به طور کلی قیمت قالیشویی مشهد نسبت به خدماتی که ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه است و نظم و ترتیب یکی از ویژگی های قالیشویی در مشهد است و سر موعد مقرر فرشی که از شما تحویل گرفته شده به شما تحویل داده خواهد شد. لازم به ذکر است هزینه شستشوی فرش در نزدیکی عید کمی بالاتر می رود و این امر نه تنها در مورد قالیشویی در مشهد که در مورد دیگر قالیشویی های کشور نیز صادق است چرا که در آن زمان تعداد تقاضا بسیار بالا می رود و در ایران همانطور که می دانید با افزایش تقاضا قیمت ها نیز افزایش می یابد پس اگر قصد دارید برای عید فرش های خود را بشویید بهتر است همین حالا به قالیشویی در مشهد مراجعه نمایید و فرش های خود را با قیمت مناسبی بشویید و به موقع تحویل بگیرید. بسیاری از قالیشویی ها در سراسر کشور یک مبلغ ناچیز را برای شستشوی فرش های شما ارائه می دهند ولی بعد از اتمام کار این مبلغ چندین برابر خواهد شد ولی در قالیشویی در مشهد چنین اتفاقاتی هرگز رخ نمی دهد و هر قیمتی که در ابتدا به شما اعلام شده همان مبلغ از شما دریافت خواهد شد و ریز فاکتور کارهای انجام شده نیز به شما ارائه می شود.

 

قیمت قالیشویی مشهد

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته با روند کاهشی ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی در کانال سوم کریدور ششم عقب‌نشینی کرد. معامله‌گران از بین رفتن التهابات سیاسی و ارزپاشی سیاست‌گذار را دلیل افت پلکانی بازار ارز می‌دانند. روز پنجشنبه تتر با دلار در یک کانال معامله شد.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت دلار امروز با کاهش ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی به کانال سوم کریدور ششم عقب‌نشینی کرد. افت قیمت اسکناس آمریکایی از ابتدای هفته اخیر پیوسته ادامه داشت و با نوسانات محدود کاهش پلکانی را تجربه کرد.

در تعادل عرضه و تقاضا، دلار کاهشی شد

معامله‌گران در روزهای اخیر عرضه و تقاضا را در تعادل عنوان کردند. آنها از بین رفتن ریسک‌های سیاسی را در کنار ارزپاشی سیاست‌گذار دلیل روند نزولی قیمت دلار در هفته نخست اردیبهشت می‌دانند.

در یک هفته اخیر اخباری مبنی بر تشدید تحریم‌ها علیه ایران از سوی برخی مقامات آمریکایی مطرح شد؛ اما معامله‌گران معتقدند بازار ارز در سال‌ها و ماه‌های گذشته به طور پیوسته این اخبار را به خود دیده و از آنها تاثیر نگرفته است. کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند آنچه قیمت دلار را تعیین می‌کند بخش‌نامه و دستور و تهدید نیست. اثر رشد نقدینگی و تورم مهمترین دلیل هر بازاری برای رشد قیمت‌هاست.

درهم آماده تغییر کانال شد

قیمت درهم امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با کاهش ۱۴۰ تومانی به پله‌ نخست کانال ۱۷ هزار تومانی برگشت و با رقم ۱۷ هزار و ۱۸۰ تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش ۴۵۰ تومانی همپای دلار ارزان شد و با رقم ۶۳ هزار و ۹۵۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۲۰۰ تومانی با رقم ۷۹ هزار و ۴۰۰ تومان در حال معامله است. امروز یورو کاهش محدود ۵۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۸ هزار و ۴۰۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز گذشته افزایش‌های قابل توجهی داشتند و در کریدور ۴۰ هزار تومانی یک کانال صعود کردند؛ اما امروز تغییر قیمت نداشتند. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان و با همان رقم روز چهارشنبه عرضه شد.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899635

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • عوامل تاثیرگذار بر کپک زدن فرش
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد