Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشاورز روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۰۰ خبرنگار از ۳۵ رسانه استان قزوین در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: برخی از خبرنگاران، تعداد آثاری بیشتر از حد مجاز به جشنواره ارسال کرده بودند که به همین دلیل برخی از آثار ارسالی آنها به صورت تصادفی حذف شد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه ۷۷ اثر در حوزه چندرسانه‌ای، ۱۲۴ اثر در حوزه تیتر و ۲۹ اثر نیز در حوزه خبر ارسال شده است، خاطرنشان کرد: ۸۷ گزارش، ۳۲ یادداشت و مقاله و ۴۱ عکس نیز به این جشنواره ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز با بیان اینکه ۵۲ زن و ۴۸ زن در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین شرکت کردند، افزود:مراسم اختتامیه این جشنواره ۲۱ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود و از نفرات برتر نیز تقدیر خواهد شد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه در ۲ سال اخیر این جشنواره با کیفیت قابل قبولی برگزار شده است، تصریح کرد: در سال ۹۶، ۲۳۹ اثر از ۲۴ رسانه به این جشنواره ارسال شده بود که این رقم در سال گذشته به ۳۸۴ اثر از ۳۵ رسانه افزایش یافته است.

برچسب‌ها مطبوعات جشنواره استان قزوین خبرنگاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات جشنواره استان قزوین خبرنگاران مطبوعات جشنواره استان قزوین خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است

ایسنا/هرمزگان با گذشت چند روز از مطالبه فعالان رسانه شهرستان میناب مبنی بر عدم دعوت در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم که در روستای کردر رضوی شهرستان میناب برگزار شد، هنوز هیچ پاسخی از سوی دبیر جشنواره داده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، با گذشت چند روز از گلایه و مطالبه فعالان رسانه شهرستان میناب مبنی بر عدم دعوت در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم که در روستای کردر رضوی شهرستان میناب برگزار گردید هنوز هیچ پاسخی از سوی دبیر جشنواره داده نشده است و فعالان رسانه این شهرستان به این اقدام مذکور اعتراض‌هایی دارند.

 بهرام رضائی فعال رسانه‌ای شهرستان میناب امروز ۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان با ابراز گلایه از بی‌اعتنایی دبیر جشنواره آسمان هشتم به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان میناب اظهار کرد: رسانه یک ابزار تاثیرگذار در افکار عمومی و فرهنگ جوامع است که نادیده گرفتن آن فاصله گرفتن از دیپلماسی فرهنگی است.

وی افزود: رسانه می‌تواند در تبیین و ترویج ارزش‌های فرهنگی کشور و در توسعه روابط فرهنگی و در فراهم آوردن بستر و زمینه ای برای مطالعه آداب و رسوم و سنن فرهنگ ها در همه نقاط کشور نقشی عمده داشته باشد.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات هرمزگان گفت: این عدم پاسخگویی اعتنایی و بی‌احترامی به خبرنگاران شهرستان است که به وسیله دبیر جشواره آسمان هشتم رقم خورده‌است و این اقدام را رسانه‌ها نمی‌پذیرند و خواستار پیگیری این موضوع از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان هستند.

علی نجفی پیشکسوت و فعال رسانه‌ای مینابی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: این رفتار مسئولان جشنواره در خصوص رسانه‌های میناب به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی اذعان کرد: گزینش کردن خبرنگاران برای حضور در این جشنواره با هدف کمرنگ جلوه دادن نقش رسانه‌ها در شهرستان میناب و در تضاد با قوانین و اصول مصرح در باب آزادی مطبوعات و رسانه‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان