Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در دیدار با مدیرعامل هلدینگ دریایی قرارگاه خاتم الانبیاء خواستار تسریع در ساخت و احداث اسکله بندر پارسیان شد‌.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر پاکزاد در دیدار با دکتر مختاری گفت : منطقه ویژه اقتصادی پارسیان را باید یکی از مناطق خاصی دانست که با راه اندازی بندر آن در آینده‌ای نزدیک به یکی از قطب های صنعتی کشور تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکزاد ضمن تاکید بر اهمیت بندر پارسیان و نقشی که این بندر می تواند در تسهیل و تسریع فرایندهای تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان داشته باشد،بر لزوم تسریع در روند ساخت اسکله مزبور اشاره  و اظهار امیدواری نمود که با توجه به وجود همگرایی میان سازمان ایمیدرو و قرارگاه، و توانمندی عملیاتی موجود، این طرح مهم بندری ـ ترانزیتی که دارای اثرگذاری های مثبت در حمل و نقل بین المللی کشورمان است بزودی مورد بهره برداری قرار گیرد.

دکتر مختاری نیز در این دیدار گفت: بندر پارسیان به عنوان بزرگ‌ترین بندر تخصصی صنعتی و معدنی کشور در افق توسعه جمهوری اسلامی قرار گرفته دارد و ما قطعا تمام توان خود را برای تکمیل هر چه سریعتر این پروژه ملی به کار خواهیم بست.

مدیرعامل هلدینگ دریایی قرارگاه خاتم الانبیا در پایان بیان داشت:با توجه به تجارب بالای فنی،علمی و ماشین آلاتی که در فاز یک مستقر می باشند،اعلام آمادگی میکنیم که نسبت به ادامه (اطاله)بازوی  اصلی و ساخت بازوی شرقی موج شکن اقدام نماییم.

شایان ذکر است: عملیات اجرایی فاز راه‌اندازی بندرپارسیان شامل ۱۵۰۰متر موج شکن اصلی، ۴ پست اسکله با امکان تخلیه و بارگیری حدود ۹میلیون تن انواع کالا در سال شروع شده که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا سال ۱۳۹۹ این فاز بندر به بهره برداری خواهد رسید. درواقع در این فاز ۴ پست اسکله شامل ۱ پست اسکله فله مایع، ۱پست اسکله فله خشک و ۲ پست اسکله عمومی و کانتینری ساخته خواهد شد.پیش بینی می گردد اسکله شماره پنج طی ماه های آینده به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی حمل و نقل برنا هرمزگان پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان