Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله سید ابوالفضل میرمحمدی در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این مراسم پنج شنبه۱۳۹۸/۱۰/۱۲ در مسجد الغدیر قم واقع در میدان ارتش بلوار الغدیر برگزار خواهد شد.

آیت الله سید ابوالفضل میر محمدی زرندی معروف به میرمحمدی زرندی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری سوم آذر ماه سال جاری به دیار باقی شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی به مناسبت درگذشت این نماینده فقید مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند :این عالم بزرگوار عمر با برکتی را با نزاهت و سلامت نفس گذرانیده و در دوران جمهوری اسلامی منشأ خدمات بوده‌اند، سالها نمایندگی در مجلس خبرگان و عضویت در شورای عالی قضائی و نیز اشتغال در دانشگاه در شمار مسئولیتهای ایشان بود. از خداوند متعال مغفرت و رحمت و حشر با اجداد طاهرین را برای ایشان مسألت مینمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله میرمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود

استاندار زنجان با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و شما کارگران افسران جنگ اقتصادی هستید، گفت: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مراسم روز کارگر شامگاه چهارشنبه در یکی از واحدهای تولیدی استان زنجان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

محسن افشارچی، استاندار زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام کارگر، اظهار داشت: درد کارگران را درد خود می‌دانیم و به‌خاطر همین موضوع دستورات ویژه‌ای را برای پیگیری تایید طبقه‌مندی مشاغل صادر کردم.

وی با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و شما کارگران افسران جنگ اقتصادی هستید، مطرح کرد: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

استاندار زنجان گفت: با مشکلات کارگران آشنا هستم و در یک هفته اخیر هم در دیدار با کارگران با مشکلات آن‌ها بیشتر آشنا شدم و متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به خاطر عدم تدبیر سبب ادامه‌دار بودن مشکل می‌شود.

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در این برنامه ضمن تقدیر از زحمات کارگران در راستای تحقق جهش تولید در کشور، گفت: برخی واحدهای تولیدی استان زنجان نیازمند نوسازی هستند تا بهره‌وری آن رشد پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه باید به سمت افزایش صادرات حرکت کنیم، گفت: در همین کشورهای منطقه مشتریان خوبی برای محصولات واحدهای تولیدی استان زنجان وجود دارد که باید از فرصت‌ها استفاده کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه ارزآوری باید اولویت نخست واحدهای تولیدی بزرگ استان و کشور باشد، مطرح کرد: با ارزآوری است که وضعیت اقتصاد کشور ارتقا پیدا می‌کند و این ظرفیت را واحدهای تولیدی بزرگ استان زنجان از جمله ایران ترانسفو دارد.

گفتنی است، در این مراسم، سالار عقیلی خواننده کشورمان نیز حضور داشت و چند قطعه موسیقی خود را در جمع کارگران اجرا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها