Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه سرمایه گذاری در صنعت بیمه باید به گونه‌ای باشد که سود آن جذابیت کافی برای بیمه گزاران ایجاد کند، گفت:صنعت بیمه می‌تواند به منبع مهم تامین مالی تبدیل شود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در جریان بازدید از یک شرکت بیمه‌ای اظهار داشت: اگر صنعت بیمه در بخش سرمایه گذاری و تمرکز بر افزایش سود، نوآوری کند افزایش ضریب نفوذ بیمه دور از دسترس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اهمیت بهره گیری از فن آوری و دانش دیجیتالی در تمامی فعالیت‌های بیمه‌ای، تصریح کرد: تعامل تنگاتنگ واحد‌های آی تی و حوزه فنی می‌تواند زمینه همگانی سازی محصولات بیمه‌ای را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: انحصارگرایی در بخش فن آوری به سود صنعت بیمه نیست و باید به سمتی پیش برویم که در‌های این صنعت به روی تمامی مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات یکپارچه الکترونیکی باز باشد.

سلیمانی افزود: توسعه بیمه‌های زندگی با الگوسازی دیجیتالی و شفافیت در ارائه اطلاعات بیمه نامه به بیمه گذاران از رشد قابل توجهی برخوردار خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی، پرداخت به موقع و دقیق تعهدات شرکت‌های بیمه در خصوص خسارات بیمه گزاران را عالی‌ترین جلوه رضایتمندی مردم دانست و افزود: سرمایه صنعت بیمه اعتماد مردم است و باید با ایفای تعهدات خود به بیمه‌گزاران از این سرمایه بزرگ صیانت کنیم.

رئیس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود از صنعت بیمه به عنوان صنعتی در مسیر توسعه یاد کرد و گفت: جمع آوری پول‌های خرد مردم بهترین روش برای افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه است و با تداوم این روند صنعت بیمه می‌تواند به یکی از مهمترین منابع تأمین مالی کشور مبدل شود.

وی تاکید کرد: صنعت بیمه باید این باور را در خود تقویت کند که می‌تواند به یکی از ستون‌های تأمین مالی کشور مبدل شود و در سایه این باور است که صنعت بیمه به صنعتی تعیین کننده و کلیدی تبدیل خواهد شد.

وی در پایان بر ضرورت تعامل صنعت بیمه و نهاد‌های مرتبط اعم از وزارت بهداشت و راهنمایی و رانندگی سخن گفت و از تمامی شرکت‌های بیمه خواست تا با هم افزایی سازنده به اعتبار و توانمندی صنعت بیمه کمک کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند

آفتاب‌‌نیوز :

احمد مهدوی، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت نامه‌ای که در خصوص سیاست‌های ارزی و نحوه بازگشت ارز به نیما خطاب به رهبری نوشته شده وجهه قانونی ندارد.

وی افزود، چون اولا اصلا خطاب به رهبری نوشته نشده بود و با این عنوان از ما امضا نگرفتند. دوما قرار بود نامه تحویل برخی از مسئولین مربوطه مثل دکتر فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی و آقای مخبر شود. سوما قرار بود اصلا این نامه منتشر نشود. نکته بعد اینکه این نامه از سوی آقای جهرمی مدیرعامل بورس کالا به ما ارسال شد تا نامه را امضا کنیم.

وی ادامه داد خود ما در انجمن پتروشیمی که بزرگ‌ترین صادرکننده کشور هستیم و بیشترین ارز را وارد کشور می‌کنیم نزد آقای فرزین رفتیم و مسائل خودمان را مطرح کردیم و با نتیجه از جلسه خارج شدیم. هیچ مشکلی هم با سیاست ارزی بانک مرکزی نداریم و در هماهنگی کامل هستیم. 

این فعال اقتصادی اضافه کرد: درب اتاق آقای فرزین همیشه به روی ما صادرکنندگان باز است و همیشه وقت می‌دهند تا ما نظراتمان را با ایشان در میان بگذاریم. الان هم مشغول کار هستیم و ارز خودمان را به‌طور کامل وارد سامانه نیما می‌کنیم. بانک مرکزی پشتیبان تولید است و ما هم بنابر وظیفه در خدمت بانک مرکزی هستیم. برخی جوسازی‌ها نباید به اقتصاد کشور لطمه بزند، چون این خواسته دشمنان ماست.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ادامه داد مشخص نیست چرا در این شرایط جنگ اقتصادی چنین نامه تحریک‌آمیزی نوشتند و آن را به دور از مسائل اخلاقی و حرفه‌ای منتشر کردند. به عقیده من جریانی این نامه غیرقانونی را تنظیم و منتشر کرده‌اند که به تازگی موظف به تحویل ارز در سامانه نیما شده‌اند و از این موضوع شاکی هستند. ما سالیان طولانی است که این کار را انجام می‌دهیم و مشکلی هم نداریم.

وی ادامه داد اصلا بعید است برخی انجمن‌ها مثل صنعت کفش و نساجی که این نامه را مهر کرده‌اند ارز چندانی به نیما بیاورند که حالا نامه گلایه‌آمیز هم نوشته‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عائدی سرمایه نمی‌شود
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی