Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه حریم خصوصی دانشجویان در فضای مجازی حفظ خواهد شد، گفت: در دانشگاه اعلام کردم مسایل و دغدغه‌هایی که در خصوص شیوه نامه جدید انضباطی وجود دارد را به ما اعلام کنند تا ما نیز بتوانیم این نقطه نظرات را به وزارت علوم منعکس کنیم.

به گزارش «تابناک»، دکتر سید احمد معتمدی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: اگر چه در جریان جزئیات شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان نیستم اما بافت فعلی وزارت علوم به گونه‌ای نیست که مسئولان آن دنبال ایجاد مشکلات جدید برای دانشجویان در شیوه نامه انضباطی باشند و این مسئولان همواره در جهت بهتر شدن شرایط برای دانشجویان تلاش می کنند، اگر چه ممکن است موارد در شیوه نامه جدید انضباطی باشد که مورد توجه مسئولان نبوده و ناخواسته عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: من در دانشگاه امیرکبیر اعلام کردم مسایل و دغدغه‌هایی که در خصوص شیوه نامه جدید انضباطی وجود دارد را به ما اعلام کنند تا ما نیز بتوانیم این نقطه نظرات را به وزارت علوم منعکس کنیم و نظر ما به طور کلی این است که باید فضای دانشگاه‌ها بازتر شود.

رییس دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه رصد فعالیت دانشجویان در فضای مجازی موضوع جدیدی در شیوه نامه جدید انضباطی محسوب می شود،‌ گفت: فضای مجازی موضوع جدیدی است که ممکن است در این فضا نیز تخلفاتی اتفاق بیفتد اما اینکه چرا این موضوع در این شیوه نامه جدید مطرح شده به این دلیل است که کلا موضوع فضای مجازی یک موضوع روز و جدید است و در گذشته چنین فضایی نبوده که بخواهد در شیوه نامه قبلی آورده شود. در واقع ما مرکزی به عنوان پلیس فتا نیز نداشتیم که بعد از گسترش استفاده از فضای مجازی این مرکز ایجاد شد.

دکتر معتمدی خاطر نشان کرد: در همه کشورهای دنیا نیز روند به این صورت است که قوانینی در مورد فضای مجازی تعیین می کنند، اما به اعتقاد من در شیوه نامه جدید نیز به موارد و مسایل دانشجویان که ارتباطی به دانشگاه ندارد نباید ورود شود.

رییس دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه حریم خصوصی دانشجویان در دانشگاه‌ها نباید نقض شود، گفت: ما نباید به برخی مسائل اعم از مسایل فضای مجازی و غیرمجازی که بیرون از دانشگاه اتفاق می افتد و ارتباطی به مسایل دانشجویان و دانشگاه ندارد، ورود کنیم. بنابراین حریم خصوصی دانشجویان در فضای مجازی حفظ خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون حماسه 9 دی علی باقری کنی احمد خرم مهدی تاج حشد الشعبی رزمایش دریایی ایران چین روسیه دانشگاه امیرکبیر دانشجویان شیوه نامه حریم خصوصی فضای مجازی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون حماسه 9 دی علی باقری کنی احمد خرم مهدی تاج حشد الشعبی رزمایش دریایی ایران چین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی دستگیری صد‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آمریکا، دکتر عباس نیک‌نژاد رئیس دانشگاه میبد در حمایت از دانشجویان دستگیر شده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به رؤسای چندین دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه اوهایو، دانشگاه اِموری، دانشگاه کلمبیا و... نامه‌ای ارسال کرد.
متن نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا در کشور آمریکا بدین شرح است:

پروفسور مینوشه شفیق عزیز
رئیس دانشگاه کلمبیا

خبر تاسف بار دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه شما توسط پلیس، باعث نگرانی شدید شده است. دانشجویان باید بتوانند روحیه عدالت خواهی خود را آزادانه بیان کنند. رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را عمدا به قتل رسانده است. دانشجویان نمی‌توانند این همه ظلم را تحمل کنند. همانطور که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند تحمل کند.

نمی‌دانم چگونه حاضرید این صحنه‌های دلخراش را ببینید و سکوت کنید.

دنیا از شما به عنوان یک دانشمند انتظار دارد که این جنایات را محکوم کنید و به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید. سزاوار نیست، دانشجویان را به دست پلیس بی رحم انداخت.

لطفا به احترام انسانیت، برای آزادی همه دانشجویان، پیگیری کنید و شخصا به آنها گل تقدیم کنید.

لطفا، فراموش نکنید که شما در مصر متولد شده اید.

ارادتمند
دکتر عباس نیک نژاد
رئیس دانشگاه میبد
میبد، ایران

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • آیا وقت آن نرسیده است که شریان‌های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم