Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر و درباره گلایه‌مندی اهالی منطقه 16 تهران اظهار داشت: به زودی با اعضای شورای شهر از منطقه 16 بازدید خواهیم داشت و از نزدیک مشکلات را بررسی می‌کنیم. 

اخبار اجتماعی- وی افزود: ناکارآمدی نظام سکونت در این منطقه دردسرساز شده و به نظرم این منطقه بارانداز منطقه بازار محسوب می‌شود و متأسفانه بخشی از خانه‌های این محله به آشپزخانه و کارگاه تولید موادمخدر صنعتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این موضوع عملاً سکونت را در محله باغ آذری به هم ریخته است، گفت: طبق اسنادی که داریم باید در مناطق پیوسته فرهنگی، اجتماعی و زیست‌محیطی رعایت شود. در منطقه 16 سرمایه‌گذاری‌های کلان شده ولی پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی برای آ» صورت نگرفته است. باید شرایط به صورتی باشد که مشخص شود چه کسی باید پاسخگوی این موضوعات باشد. 

مسجد جامعی اعلام کرد: تعداد کودکان کاردر منطقه باغ آذری تعدادشان بالا است و دست‌کم 90 کودک کار شناسنامه‌دار در آنجا وجود دارد که حوزه‌های اجتماعی باید تدبیر لازم را اتخاذکنند و مانع از افزایش مشکلات شوند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر کودک کار شورای شهر تهران کودکان کودکان کار احمد مسجدجامعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام یارزاده دهکردی عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پیرو تفاهم‌نامه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در سال ۱۴۰۲ و در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در مدارس منتخب استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری در استان خوزستان توجه به امر کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است، افزود: در گام اول اجرای این طرح در نظر داریم تعداد ۱۱ کلاس درس، دو مدرسه منتخب در کوی علوی شهرستان اهواز را با حضور نمایندگان استانداری و آموزش و پرورش استان به قفسه‌های کتاب که هر کدام شامل ۸۰ جلد کتاب متنوع و تازه منتشر شده و بازی و سرگرمی است، مجهز کنیم.

یارزاده دهکردی یادآور شد: طرح یادشده در قالب تفاهم نامه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تأکید وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

کد خبر 6090270

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • فناوری هشدار دهنده بلعیده شدن باتری ابداع شد
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی