Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس، در ارزیابی خود از ترکیب مجلس آینده گفت: به نظرم کماکان جامعه خطر افراط و تندروی را در عمق وجودش درک می‌کند. با اینکه عده‌ای گرایش به تحریم و عدم مشارکت در انتخابات دارند و نفی وجود مجلس را مطرح می‌کنند، اصولگرایان هم بر این موج سوار شده‌اند و سعی دارند بدنه اصلاح‌طلبی را به این سمت سوق بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو فراکسیون امید مجلس دهم اظهار کرد: اخیراً در دانشگاه شریف به دانشجویان توصیه کردم به جای افزایش هیجان به گفته برخی، هوش هیجانی خود را بالا ببرند و بر هیجانات‌شان مسلط شوند تا به نتیجه برسند.

روند گرایش‌های جامعه بر رد و نفی تندروی است

نماینده مردم تهران در خانه ملت پیش‌بینی کرد: به نظرم مجلس آینده ترکیب متعادلی خواهد داشت و برخلاف تصوری که برخی سعی در القای آن دارند، اصلاح‌طلبان موضع مقتدرتری در مجلس یازدهم خواهند داشت. البته غیب‌گویی نباید کرد، ولی روند گرایش‌های جامعه بر رد و نفی تندروی است.

او ادامه داد: به نظرم مجموعه نظام نیز همراهی خواهد کرد، چرا که به لزوم استفاده از همه جناح‌های سیاسی برای فائق آمدن بر چالش‌های کشور واقف است. تصور می‌کنم چنین درکی در نظام تصمیم‌گیری در حال تقویت شدن است.

مجموعه عوامل تصمیم‌گیر نمی‌خواهند تجربه دولت‌های نهم و دهم تکرار شود

صادقی ادامه داد: در این باره واقع‌بین هستم و بر اساس واقعیت‌ها معتقدم مجموعه عوامل تصمیم‌گیر نمی‌خواهند تجربه دولت‌های نهم و دهم تکرار شوند، چراکه یکدست شدن سیستم به هیچ وجه به نفع نظام نیست.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم در پاسخ اینکه برخی تندرو‌ها خط و نشان کشیده‌اند که در صورت ورود به مجلس فتیله دولت را پایین می‌کشند گفت: این حرف‌ها دیگر در جامعه امروزی جواب نمی‌دهد و ضدتبلیغ است؛ یعنی دیگر نسخه پیچیدن‌های یک‌شبه برای کل کشور کارساز نیست و جامعه نیازمند تعامل و استفاده از همه ظرفیت‌های سیاسی است.

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: همه اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و ظرفیت‌های سیاسی باید در نظام تصمیم‌گیری کشور مشارکت و حضور جدی داشته باشند و رقابت باید منصفانه باشد. بیشتر بخوانید: مهاجری : از مجلس یازدهم نه مدرس درمی آید و نه «در رأس امور بودن مجلس»  اصلاح‌طلبان هوشیار باشند و بدانند رادیکال کردن شرایط به نفع هیچ کسی نیست

نماینده مردم تهران در مجلس دهم با گفتن اینکه وقتی التهابات و ناآرامی‌های فعلی بخوابد، مردم تصمیم منطقی و درستی درباره انتخابات می‌گیرند توضیح داد: مردم بعد از التهابات اخیر حتماً دوباره متوجه شرایط می‌شوند. البته اصلاح‌طلبان هم باید هوشیارتر عمل کنند و بدانند رادیکال کردن شرایط به نفع هیچ کسی نیست.

صادقی عنوان کرد: مردم آسیب‌هایی دیده‌اند و احساسات‌شان جریحه‌دار شده که باید آن را ترمیم کنیم، هرچند در خیلی حوزه‌ها غیرقابل جبران است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران توضیح داد: در مجمع نمایندگان تهران تلاش کردیم برای دلجویی از مردم با حضور در صحنه‌های آسیب‌دیده و شهرستان‌های اطراف تهران اقداماتی صورت دهیم و با خانواده‌های داغدار دیدار کردیم. سعی داریم مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و با آن‌ها صحبت کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت: شرمنده مردم هستیم و باید این روند را تسریع کنیم؛ بنابراین قول می‌دهیم به عهدمان با مردم وفادار بمانیم و امیدوارم مجلس آینده مجلس خوبی باشد. منبع: اعتماد آنلاین لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000ptQ خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمود صادقی انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار جهانی با فشار و تحریم اقتصادی، کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام جواد جعفری شامگاه _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز کارگر، اظهار کرد: برخلاف نگاه لیبرالیسم غرب که نگاه ابزاری به کارگران دارد، دین اسلام نگاه والایی به کارگران دارد که مصداق آن احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) است که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشأ عزت است.

وی با اشاره به سخنان گهربار رهبری که اگر حال کارگران جامعه خوب باشد حال جامعه هم خوب خواهد شد، افزود: کارگران قشر زحمتکشی هستند که به چرخه اقتصاد کشور کمک می‌کند.

حجت الاسلام جعفری خطاب به مسئولان خواستار رسیدگی به امورات کارگران شد و گفت: کارگران با جهاد اقتصادی خود ایران را در اوج اقتدار نگه داشته است.

منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: کارگران جامعه و خانواده‌های آنان برای کشور عزیز هستند و برخلاف نگاه لیبرالیسم غرب که نگاه ابزاری به کارگران دارد در دین اسلام نگاه والایی به کارگران وجود دارد که مصداق آن احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) است که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشأ عزت است از این‌رو در فرهنگ اسلامی کارگر یک جایگاه خاص دارد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری ادامه داد: امید می‌رود این برنامه‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از جامعه کارگری، طرح مشکلات این قشر و فتح بابی برای حل این مشکلات باشد و کارگران نیز با مجاهدت در عرصه اقتصادی روز به روز به قدرت اقتصادی کشور اضافه کنند.

صدای کارگران در مجلس خواهم بود

نبی اله محمدی کاندیدای مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مجلس خانه تمامی اقشار جامعه من جمله کارگران است و نماینده‌ای از جنس مردم می‌خواهد نه اینکه به احزاب تمامیت خواه و انحصارطلب یا گرایش به دولتی‌ها داشته باشد.

کاندیدای مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم با بیان این مطلب در همایش بزرگ جامعه کارگری، اظهار کرد: امروز امنیت شغلی کارگران اغلب زیر سوال است که اگر از سوی مردم به مجلس راه یابم، قطعاً وظیفه دارم حقوق کارگران را پیگیری نمایم.

کد خبر 750252

دیگر خبرها

  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال