Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه تراکتور تبریز تأکید کرد کوین فورچونه تمام مطالبات خود از باشگاه را طبق قانون دریافت کرده و حق فسخ قرارداد یک طرفه را ندارد. ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مصطفی کاراندیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره خروج کوین فورچونه از ایران بدون اطلاع باشگاه تراکتور و اقدامات قانونی باشگاه علیه این بازیکن اظهار داشت: یکسری اقدامات مقدماتی علیه این بازیکن انجام دادیم، اما ابتدا باید با بازیکن، وکیل و اینجنتش صحبت‌هایی انجام شود و سپس اقدامات قانونی را انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه آیا شکایتی به فیفا انجام شده است یا خیر، تصریح کرد: ابتدا باید مکاتباتی با بازیکن، ایجنت و وکیل این بازیکن انجام دهیم و فرصت پاسخگویی به آنها بدهیم و سپس شکایت به فیفا انجام شود.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره اینکه آیا فورچونه به خاطر عدم دریافت مطالبات خود می‌تواند قراردادش را فسخ کند یا خیر، گفت: خیر، او طبق توافق پولش را دریافت کرده است. از زمانی که من مسئولیت حقوقی باشگاه را در دست گرفته‌ام، برای جلوگیری از اینکه برخی بازیکنان نخواهند از قانون سوء استفاده کنند، حواسمان به همه این موارد است و پول‌ها طبق قانون پرداخت شده است.

فورچونه و سوگیتا از تراکتور کنار گذاشته شدندجدایی احتمالی 4 بازیکن دیگر از تراکتور

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تراکتور تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز فوتبال تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران

باشگاه صنعت مس رفسنجان با فسخ دوجانبه قرارداد، به همکارى خودش با على عدنان بازیکن عراقى پایان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

دیگر خبرها

  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت