Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل بانک مرکزی گفت: با تأمین مالی سه میلیارد و 700 میلیون یورو از منابع بانک مرکزی در چین از طریق سایناشور برای پنج پروژه در حال اجرای پتروشیمی در نقاط مختلف کشور، به زودی شاهد افزایش قابل توجه تولیدات پتروشیمی کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالناصر همتی با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

" به مناسبت روز پتروشیمی در معیت ریاست محترم جمهور از نمایشگاه دستآوردهای صنعت پتروشیمی و برنامه های توسعه این صنعت بازدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درجلسه ای که با حضور مدیران شرکت های پتروشیمی برگزار شد از تلاش ها و همکاری خوب آنها در تأمین ارز مورد نیاز کشور قدردانی کردم. شرکت های پتروشیمی بیش از ۹۰ درصد تعهد ارزی خود را ایفا کرده اند و نقش مهمی در تأمین نیازهای ارزی کشور دارند. در ۹ ماهه امسال از مجموع ۲۹ میلیارد دلار ارز تأمین شده برای واردات، حدود ۲۰ درصد نیاز ارزی کشور، ۳۵ درصد سهم ارز برگشتی صادرات غیرنفتی و بیش از ۵۰ درصد ارز سامانه نیما به شرکت های پتروسیمی تعلق داشته است. همچنین با تأمین مالی ۳/۷ میلیارد یورو از منابع بانک مرکزی در چین از طریق سایناشور برای پنج پروژه درحال اجرای پتروشیمی در نقاط مختلف کشور، بزودی شاهد افزایش قابل توجه تولیدات پتروشیمی کشور خواهیم بود."

کد خبر 403563

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پتروشیمی محصولات پتروشیمی صنایع پتروشیمی صنعت پتروشیمی عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی رییس بانک مرکزی بانک مرکزي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد

بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را ۵۰ درصد نگه داشت.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی جمهوری ترکیه (CBRT) اعلام کرد که نرخ بهره را پس از افزایش در ماه گذشته بدون تغییر در ۵۰ درصد نگه می‌دارد.

کمیته سیاست پولی استدلال کرد که به دلیل تاخیر بین افزایش نرخ‌ها و تاثیر آن بر تورم، توقف در انقباض الزامی است.

بانک افزود که «به شدت به ریسک‌های تورمی توجه می‌کند».

بانک ترکیه گفت: تا زمانی که شاهد کاهش قابل توجه و پایدار در روند زیربنایی تورم ماهانه نباشد و تا زمانی که انتظارات تورمی به محدوده پیش‌بینی شده باز نگردد، موضع پولی فشرده خود را حفظ خواهد کرد.

این سازمان مجددا تاکید کرد که آماده است تا در صورت پیش‌بینی وخامت قابل توجه و مداوم تورم، نرخ‌ها را بیشتر افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف