Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مسجد جامعی در جلسه علنی روز سه شنبه پس از استماع گزارش شورایاری محله باغ آذری گفت: یکی از بازدیدهایی که به زودی شورا خواهد داشت، بازدید از منطقه ۱۶ است.

وی این منطقه را نمونه‌ای از ناکارآمدی نظام توصیف کرد و گفت: عملاً منطقه تبدیل به بارانداز منطقه بازار شده و از خانه‌های آن به عنوان انبار و کارگاه استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجد جامعی تصریح کرد: گزارش‌های زیادی به ما رسیده که در این منطقه آشپزخانه‌هایی که مواد مخدر صنعتی تولید می‌کنند نیز بسیار است. ظاهر منطقه پرزرق و برق است اما توسعه ملی، توسعه محلی را تحت شعاع قرار داده و محل سکونت را به هم ریخته است. این محله می‌تواند یک الگو برای توسعه اشتباه قرار گیرد زیرا ایجاد یک پروژه بزرگ بدون سرمایه گذاری کلان در سطح ملی، عوارض جبران ناپذیری در محله ایجاد کرده و مشخص نیست چه کسی پاسخگو باید باشد.

وی با بیان اینکه تعداد کودکان کار در منطقه بالاست، یادآور شد: تاکنون ۹۰ کودک کار معرفی شده اند و باید تدبیری برای عدم رشد این تعداد کودک کار در محله اندیشیده شود و با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌ها، کودکان کار مورد توجه قرار گیرند.

الهام فخاری در جلسه امروز شورای شهر تهران به موضوع معتادان متجاهر در منطقه ۱۶ اشاره کرد و گفت: این موضوعی حاکمیتی است و فراتر از مسئولیت‌های مدیریت شهری است.

وی افزود: مسئولین دولتی باید به تکالیف خود در این حوزه عمل کنند و معتادان متجاهر در محله باغ آذری ساماندهی شوند.

فخاری با بیان اینکه ساکنان محله باغ آذری مظلوم و محروم هستند، اظهار داشت: متأسفانه با وجود اینکه بازارهای زیادی در این منطقه است، توان اقتصادی مردم در محله پائین و بیشتر ساکنان آسیب دیده هستند. همچنین بافت فرسوده ریزدانه یکی از مشکلات جدی محله است.

وی افزود: یک مرکز پرتو برای مهارت آموزی کودکان کار در محله وجود دارد که نیاز است دستگاه‌های متصدی مانند بهزیستی و وزارت کار تعداد مراکز پرتو را افزایش دهند.

کد خبر 4812121 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری منطقه 16 کودکان کار آلودگی هوا شهرداری تهران شورای شهر تهران شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه محسن هاشمی اداره کل محیط زیست استان تهران دستگیری اراذل و اوباش سازمان تامین اجتماعی آتش نشانی نیروی انتظامی امداد رسانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، خانم لووا-بلووا، دادآور حقوق کودکان روسیه این موضوع را امروز چهارشنبه، ۲۴ آوریل اعلام کرد.

مذاکرات در شهر دوحه انجام شد و توافق شد که ۲۹ کودک به اوکراین و ۱۹ کودک به روسیه نقل مکان کنند.

کد خبر 847034 برچسب‌ها قطر کودکان خبر ویژه روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد