Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@08:15:08 GMT

آوارگان یمنی هر روز بیشتر می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۲۶۶۸

آوارگان یمنی هر روز بیشتر می‌شوند

طبق آخرین آمارها تعداد آوارگان یمنی به بیش از سه میلیون و هشتصد هزار نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، تعداد آوارگان در اثر تجاوز آمریکا و عربستان سعودی علیه یمن تا پایان نوامبر سال 2019 افزایش یافت که طبق آخرین آمارها به بیش از سه میلیون و هشتصد هزار نفر رسیده است.

 

مرکز اطلاع رسانی شورای عالی مدیریت و هماهنگی امور بشردوستانه در گزارشی تعداد آوارگان یمنی به خاطر تجاوز سعودی ها را بیش از اینها توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این گزارش آمده است: صدها هزار یمنی آواره در سراسر یمن به دلیل تجاوز که در آن بدترین بحران بشردوستانه در جهان رخ داده است ، در میان ناکامی های زیاد سازمان های بین المللی در کار خود در امر امداد و پناه دادن به آوارگان ، در یک وضعیت فاجعه بار بشردوستانه زندگی می کنند.

 

آمار خانواده های آوارگان تا پایان نوامبر 2019 به 554،784 نفر رسیده و تعداد آوارگان به 15 استان در جمهوری یمن به 3،883،488 رسیده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد حماسه 9 دی 9 دی 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی نهم دی حمله عربستان به یمن تجاوز به یمن بحران یمن یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اظهار کرد: میانگین سرانه فضای سبز درون شهری در طی مدیریت شهری ششم به ازای هر شهروند به ۱۶.۹۶ مربع رسیده است، البته این آمار تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

مختاری همچنین تاکید کرد: میانگین فضای سبز برون شهری؛ جنگل‌کاری به ازای شهروند تا پایان سال گذشته به ۲۶.۶۷ مترمربع رسید.

وی افزود: در سی ماه اخیر ۴۰ پارک مادر و کودک به بهره برداری رسیده است و احداث ۴۱ بوستان مادر و کودک هم در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه در دوره اخیر مدیریت شهری ۴ هزار و هفتصد و چهل هکتار جنگل‌کاری انجام شده است، تصریح کرد: ۱۰۴ بوستان، محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه ای هم در این مدت ایجاد شده است.

مختاری با پرداختن به توسعه کمربند سبز گفت: امسال ۳ هزار هکتار جنگل‌کاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: استفاده از پساب تصفیه برای آبیاری هم به ۳۰ میلیون مترمکعب رسیده که تا پایان سال به ۵۵ میلیون مترمکعب خواهد رسید.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: فاز اول رود دره فرحزاد در اواخر خرداد افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091842

دیگر خبرها

  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است