Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهرخانی از قطار گلشهر به هشتگرد به عنوان بزرگترین مترو رو سطحی کشور در غرب استان البرز نام برد و گفت: راه اندازی این طرح زمینه تعادل بخشی در بازار مسکن و سکونت ۶۰۰ هزار نفر در این شهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حبیب الله طاهرخانی » در جریان افتتاح و راه اندازی مترو شهر تهران به هشتگرد که سه شنبه (۱۰ دی) با حضور رئیس جمهوری برگزار شد گفت: پروژه قطارشهری تهران به هشتگرد در سال ۹۸ با پیشرفت ۲۵ درصد همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شهرهای جدید کشور با تقدیر از اهتمام از قرارگاه خانم به عنوان پیمانکار اصلی پروژه همچنین از مجموعه مدیران و همکاران شهرهای جدید، استاندار البرز و شهرداری تهران افزود: پیشرفت پروژه در سال ۹۸ در شرائطی در شرائطی محقق شد که تنها چهار روز تعطیلی این پروژه را شاهد بودیم این فعالیت به صورت سه شیفت شبانه روزی انجام شد.

 

طاهرخانی با اشاره به اهمیت این طرح در کاهش آلودگی هوای تهران و البرز توضیح داد: این پروژه می تواند با ۲۵۰ هزار سفر را از جاده به ریل منتقل کند که زمینه کاهش ترافیک های ورودی تهران و البرز را فراهم کند.

 

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شهرهای جدید کشور این پروژه ۲۱ کیلومتر روسقفی است که در حال حاضر شهرداری تهران در تأمین ناوگان شهری در مضیقه است که انتظار می رود رئیس جمهوری در این زمینه تدابیر لازم را عنایت کنند.

 

طاهرخانی مطرح کرد: این پروژه بزرگترین مترو رو سطحی کشور غرب استان البرز و زمینه توسعه منطقه هشتگرد است و انتظار می رود به زودی شاهد فرآیند توسعه در این منطقه باشیم.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شهرهای جدید کشور توضیح داد: ۲ توقفگاه خودرو در این پروژه دیده شده است که در جریان اجرای طرح شاهد استقرار ۶۰۰ هزار نفر در هشتگرد خواهیم بود.

 

طاهرخانی تصریح کرد: که افتتاح این مترو در بازار مسکن تهران ایجاد تعادل سازی می کند و طی آن اقشار متوسط امکان برخورداری مسکن را خواهند یافت.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی نهم دی اردبیل قطار تهران به هشتگرد ایستگاه مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن