Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@23:30:34 GMT

هفدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۲۹۶۲

خبرگزاری میزان- هفدهمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه صبح امروز سه‌شنبه دهم دی ماه آغاز شد. تاریخ انتشار: 10:41 - 10 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۸۳۹ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هفدهمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه صبح امروز سه‌شنبه دهم دی ماه، با حضور نمایندگان قضایی رسانه‌ها در ساختمان دادگستری کل استان تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه به سوالات خبرنگاران در زمینه موضوعات قضایی پاسخ خواهد داد.

    تسلیت درگذشت دو کولبر ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۱

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری:درگذشت دو نوجوان کولبر فرهاد و آزاد خسروی را تسلیت عرض میکنم/ امیدوارم این حادثه تلخ آخرین حادثه ای باشد که برای کسانیکه برای بدست آوردن نان حلال سخت ترین شغل را انتخاب می کنند،اتفاق می افتد/قاچاقچیان عمده و سازمان یافته و کسانی که در مسیر قاچاق کالا فعالیت می کنند بدانند اگر دیروز بارش برف و سرمای زمستان جسم نحیف فرهاد و آزاد را اسیر خود کرد با اقتدار و صلابت دستگاه قضا و ضابطان قوه قضاییه آتش اجرای عدالت دامن آنها را خواهد گرفت/در اجرای رهنمودمقام معظم رهبری ضمن به اتش کشیدن کالاهای قاچاق این اتش جسم و جان فربه قاچاقجیان عمده را در بر خواهد گرفت

بیشتر بخوانید: شانزدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاییه سخنگوی قوه قضاییه نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری پس از حضورش در ایران از برنامه هایش برای تحقق هدف رسیدن تیم ملی کشورمان به المپیک پاریس سخن گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست سخنگویان ادوار قوه قضاییه
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان