Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام شرفخانی از آغاز احصای بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی موقوفه‌ای خبر داد و گفت: تحول در عرصه سلامت و درمان در موقوفات از رویکردهای سازمان اوقاف و امور خیریه است.

حجت الاسلام والمسلمین «احمد شرفخانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از آغاز احصای بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز بهداشتی موقوفه ای خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر آمار، اطلاعات و رتبه بندی این مراکز اعم از احیای رقبات موقوفات درمانی، احیای درمانگاه ها و بیمارستان ها به منظور ارتقای بهره وری مدیریتی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی جلساتی به منظور تغییر و تحول در تعرفه های درمانی برگزار کرده ایم تا تعرفه های درمانی بر اساس تعرفه های خیریه باشد. به عنوان مثال در برخی موارد، تعرفه ها آزاد و در برخی از بخش ها نیز تعرفه ها بر اساس نیات واقفین شود.

 

حجت الاسلام شرفخانی تحول در عرصه سلامت و درمان در موقوفات را از دیگر رویکردهای سازمان اوقاف و امور خیریه برشمرد و خاطرنشان کرد: جلساتی به منظور رصد درمانی در کشور صورت گرفته است، تا برای هر موقوفه درمانی، تعرفه جداگانه بر اساس ظرفیت آن موقوفه و با استفاده از ظرفیت متخصصین در نظر گرفته شود، تا در آینده نزدیک شاهد تحول در عرصه سلامت و درمان در موقوفات باشیم.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد حماسه 9 دی 9 دی 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی طرح ملی فهما نهم دی مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، از امروز در بیمارستان‌های خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

او افزود: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.

اربابی اظهار کرد: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر ۷ سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است