Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از کشف محموله ۲۰۰ کارتنی چسب موش بدون برگه گمرکی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سردار ابراهیم قربان زاده در تشریح این خبر گفت: مرحله دیگری از طرح کنترل و نظارت بر محموله های شرکت های تجاری در دستور کار پلیس استان خراسان رضوی  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در این عملیات ضربتی یک انبار را در مناطق حاشیه شهر مشهد مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه ۹۰۰ کارتن ۱۰۰ عددی شامل ۹۰ هزار چسب موش ساخت کشور چین که مالک آن برگه گمرگی برای آن ارائه نکرد را کشف کردند. سردار قربان زاده با اشاره به این مطلب که ارزش ریالی این محموله برابر اظهار نظر اولیه کارشناسان ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه مالک محموله به مراجع قضائی معرفی و تحقیقات درباره پرونده و روشن شدن چگونگی ماجرا ادامه دارد. منبع: پلیس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد نیروی انتظامی گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است

مهدی اله‌پور گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۷۳ نشانگر هوای سالم است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۹۱ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبرداران اسکیمری ۱۰۰ میلیاردی
  • مشهد قطب آجیل ایران می‌شود
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم