Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@22:41:14 GMT

10 دي؛ مراسم نکوداشت پدر علم مهندسي پزشکي

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۳۲۳۳

10 دي؛ مراسم نکوداشت پدر علم مهندسي پزشکي

خبرگزاری آریا- مراسم نکوداشت آقای دکتر سید محمدرضا گلپایگانی استاد پیشکسوت رشته مهندسی پزشکی سه شنبه 10 دی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بیش از نیم قرن فعالیت‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، چهره ماندگار کشوری، وزیر فرهنگ و آموزش عالی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عضویت شورای عالی برنامه ریزی ستاد انقلاب فرهنگی، ریاست شورای علمی و عضویت در هیأت امنای مرکز عالی پژوهش‌های تجهیزات پزشکی و مهندسی توانبخشی جانبازان از جمله فعالیت‌ها و تجارب حرفه‌ای آقای دکتر هاشمی گلپایگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم با حضور جمع زیادی از نخبگان، فرهیختگان، استادان برجسته دانشگاه، مدیران عالی کشوری، دانشجویان و دانش آموختگان مهندسی پزشکی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مراسم نکوداشت مهندسی پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رئیس دانشگاه گرمسار

به گزارش گروه آموزش و خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تأیید انتخاب علیرضا رهایی به‎‌عنوان رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سید مجتبی حسینی‌فرد به‌عنوان رئیس دانشگاه گرمسار در کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌ها خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأیید انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رئیس دانشگاه گرمسار
  • خبر خوب یک وزیر برای کارمندان دولت
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • تغییری در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی صورت نگرفته است
  • برنامه دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ایجاد یک دانشگاه هوشمند
  • گرایش جوانان به رشته های علوم پایه و فنی مهندسی در حال کاهش است
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند