Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اعلام این مطلب اظهار داشت: این نقاط شامل پیچ سراب له در محور قره بلاغ- بزمیرآباد، تقاطع شهرک صنعتی در محور سنقر- بیستون، قوس سراب جاری روانسر- کرمانشاه، قوس دره بیان و پیچ اول شمشیر در محور روانسر- پاوه، پیچ تنگ هرسم در محور اسلام آباد- شاهبداغ، تقاطع کلداوود در محور سرپل ذهاب- کرند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین نقطه پیچ کرپ ناز در سه راهی پلیس راه بیستون- هرسین، قوس داربلوط در محور قصرشیرین- سرپل ذهاب، قوس سیاه طاهر در محور جوانرود- ثلاث باباجانی و پل مقابل پلیس راه در محور سنقر- خسروآباد نیز اصلاح شدند.

کرمی با اشاره به اصلاح و رفع هشت نقطه پر حادثه استان گفت: تقاطع سیاه خور در محور کرمانشاه- اسلام آباد غرب ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که عملیات خاک برداری و ساخت کوله ها به پایان رسیده و در حال اجرای عرشه پل و تکمیل روسازی ها است.

وی با بیان پیشرفت فیزیکی 85 درصدی پیچ لعل آباد محور کرمانشاه- ماهیدشت تصریح کرد: در این محور، ایجاد واریانت جدید به پایان رسیده و تنها لایه دوم روکش آسفالت و علایم و تجهیزات ایمنی راه باقی مانده که در قرارداد جدید در حال اجرا است.

کرمی افزود: منطقه پیچ تراب در محور اسلام- قلاجه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در این منطقه واریانت جدید با خاک ریزی بسیار بالا و اجرای ابنیه فنی به پایان رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پروژه مذکور اکنون در حال انتظار برای ابلاغ روسازی راه و علایم ایمنی است در حالی که در واریانت موجود، علایم ایمنی، آشکارسازی و مقداری ترانشه برداری از محل اعتبارات امانی انجام شده است.

وی با اعلام پیشرفت فیزیکی 20 درصدی سه راهی زنگی محور کرمانشاه- سرفیروزآباد گفت: در این محور، کار مطالعاتی و بررسی طرح در اداره راه و شهرسازی انجام شده و تقاطع غیر همسطح در برنامه قرار دارد.  

کرمی افزود: پیمانکار طرح مذکور مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز شده است و هچنین عملیات آشکارسازی و ایمن سازی محدوده با تمام امکانات امانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به پایان رسید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: در تقاطع کریان محور کرمانشاه- سرفیروزآباد با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، عملیات عمرانی شامل تصحیح و ایجاد رمپ ورود و خروج در تقاطع در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: در تقاطع قیماس محور کرمانشاه- هلشی با  80 درصد پیشرفت فیزیکی، عملیات تعریض آبرو و ایجاد رمپ های ورود و خروج استاندارد به پایان رسیده است.

کرمی گفت: در سه راهی ایوان محور کرمانشاه- ایلام با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی عملیات ترانشه برداری با حجم بیش از ۲۰ هزار متر مکعب انجام شده و ساخت تیرها کوله ها و دال پل نیز به پایان رسیده و پروژه در حال اجرا است.​
   

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت

به گزارش خبرنگارمهر، دراطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان آمده است امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد_ بهرآسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود، لذا با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر، از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه اعلام شده خواسته می شود در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان جایگزین نیز اعلام می شود.

کد خبر 6094007

دیگر خبرها

  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان