Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران پلیس آگاهی استان طی یک عملیات پیچیده سارقان یک مرسوله پستی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (دهم دی‌ماه ۹۸) در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مرسوله پستی از اداره کل پست استان مبنی بر اینکه تعداد ۱۶دستگاه گوشی تلفن همراه با مارک‌های مختلف و رجیستری شده پس از ارسال اداره کل پست استان تهران به استان هرمزگان در این اداره توسط سارق یا سارقان سرقت شده و هیچ‌گونه اطلاعی از وجود گوشی‌های ارسالی در دسترس نیست، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری‌های فنی به‌عمل‌آمده و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی تعداد ۱۰ نفر تحت عنوان خریداران اموال مسروقه و فروشندگان گوشی‌های مسروقه مورد شناسایی و به پلیس آگاهی احضار شدند که در تحقیقات صورت گرفته از آنان، متهمان به خرید گوشی‌های مسروقه از یک خانم ناشناس اعتراف کرده و معترف شدند تمامی مبالغ حاصل از فروش گوشی‌های مذکور را به‌صورت وجه نقد به فروشنده داده و هیچ‌گونه مشخصاتی از فرد موردنظر در دسترس ندارند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با بررسی‌های میدانی و اقدامات پلیسی صورت گرفته دریکی از پاساژهای محل فروش گوشی تلفن همراه، عکس و مشخصات سه متهم اصلی شامل یک زن و دو مرد شناسایی شد.

سردار جعفری تصریح کرد: با هماهنگی قضایی متهمان دستگیر و در بازجویی‌های فنی به‌عمل‌آمده به سرقت بسته پستی حاوی ۱۶ دستگاه گوشی تلفن همراه با کارتن مربوطه از داخل اداره پست مرکزی شهرستان بندرعباس با شیوه جلب اعتماد کارمندان اداره اعتراف کردند که سارقان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند