Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، رییس مرکز رشد دانشگاه ولیعصر رفسنجان در این آئین گفت:  نمایشگاه شامل ۶۰ غرفه از شرکت های فناور دانشگاه‌ های آزاد اسلامی، ولیعصر(عج) رفسنجان، علامه جعفری، پژوهشکده پسته و غیره شهرستان است که ۴۰ غرفه متعلق به این دانشگاه است.
حسین کاظمی با اشاره به اینکه رفسنجان قطب تحقیقات کربن کشور است، افزود: ۱۱ شرکت دانش بنیان در رفسنجان فعالیت دارند و شرکت کیا کربن،  محصولات کربن و مواد آرایشی را منطبق با تحقیقات علمی تولید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تفاهم‌ نامه ایجاد مرکز نوآوری رفسنجان با همکاری مجتمع مس سرچشمه، دانشگاه ولیعصر(عج) و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری به امضا رسید و قرار است این مرکز نوآوری در ابتدای بلوار ولایت رفسنجان با همکاری مجتمع مس سرچشمه، دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینی به مساحت ۳۲ هزار متر مربع احداث و طی ۲ سال آینده به بهره برداری برسد.

با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری کلنگ احداث مرکز نو آوری و شتابدهی رفسنجان در محل دانشگاه ولیعصر(عج) این شهر به زمین رده شد.

همچنین معاون‌ علمی و فناوری رئیس جمهوری به همراه نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس،  معاون‌ امور اقتصادی استانداری کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از واحدهای صنعتی،  کارخانجات‌ راه اندازی شده در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی شهرستان رفسنجان بازدید کرده و از نزدیک در جریان پیشرفت ها و مشکلات این کارخانجات قرار گرفتند.

رفسنجان در یکصد کیلومتری کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها سورنا ستاری شرکت دانش بنیان رفسنجان مراکز رشد دانشگاهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سورنا ستاری شرکت دانش بنیان رفسنجان مراکز رشد دانشگاهی سورنا ستاری شرکت دانش بنیان رفسنجان مراکز رشد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق

در جریان سفر رئیس دانشگاه صنعتی شریف به عراق، راه‌های گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در راستای پیشبرد و گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی با عراق، هیئت اعزامی از دانشگاه صنعتی شریف به ریاست موسوی رئیس دانشگاه شریف، به این کشور  سفر کردند.

در این سفر چند روزه موسوی و هیئت همراه با محسن المندلاوی سرپرست و نایب رئیس اول پارلمان عراق و رئیس هیئت امنای دانشگاه الفراهیدی همچنین رئیس دانشگاه بغداد و سفیر ایران در عراق دیدار و گفتگو کردند.

در نشست‌های جداگانه‌ای که با مسئولین این دو دانشگاه صورت گرفت؛ سازوکارها، نحوه گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و دانشگاهی، وضعیت و جایگاه دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه بغداد و الفراهیدی و ... از جمله مواردی بود که در این جلسات مطرح و تبادل نظر شد.

هیئت اعزامی دانشگاه شریف با حضور در سفارت کشورمان در عراق با محمدکاظم آل‌ صادق سفیر ایران دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار نحوه حضور دانشگاهی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف به جامعه آموزش عالی عراق از اهم موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • اعلام برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است