Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا بهلول‌زاده دارنده اولین مدال المپیک تاریخ ژیمناستیک گفت: دبیر فدراسیون دو بار از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان برکنار شده اما رئیس فدراسیون همچنان با او همکاری می‌کند و در واقع مقابل وزارت ورزش و جوانان ایستاده است.

رضا بهلول‌زاده دارنده اولین مدال المپیک تاریخ ژیمناستیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات شما با فدراسیون ژیمناستیک حل شده، اظهار داشت: متاسفانه مشکلات بنده با فدراسیون حل نشد و همچنان دور از تیم ملی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته اولین مدال تاریخ ژیمناستیک را در المپیک جوانان آرژانتین کسب کردم و بعد از آن یکسری مشکلات بین من و مسئولان فدراسیون پیش آمد و همکاری من با تیم ملی کمرنگ‌تر شد. 

وی افزود: یکی از دلایل مهم دوری من از فدراسیون ژیمناستیک، شخص دبیر فدراسیون است، او بهمن ماه سال گذشته در یکی از کلاس‌های مربیگری که به میزبانی کشور آذربایجان  برگزار شده بود، حضور پیدا کرد و در حاشیه برگزاری کلاس مربیگری ژیمناستیک با نماینده رژیم اشغالگر قدس عکس یادگاری گرفت. وقتی من این موضوع را متوجه شدم به آنها اعتراض کردم و همین موضوع آغاز اختلاف من با فدراسیون  ژیمناستیک بود. 

دارنده اولین مدال برنز المپیک تاریخ ژیمناستیک گفت: من سرباز تیم ملی ژیمناستیک هستم و ولایتمدارم، اما به خاطر رفتار دبیر فدارسیون که خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی را رد کرده، تیم ملی ژیمناستیک را تحریم کرده‌ا‌م و دیگر حاضر نیستم در تیم ملی حضور داشته باشم. 

بهلول‌زاده در پاسخ به این سوال که مسئولان فدراسیون مدعی هستند آنهایی که از فدراسیون انتقاد می‌کنند، سهم‌خواه هستند، گفت: کارشناسان و دلسوزان ژیمناستیک از شرایط بحرانی موجود انتقاد می‌کنند اما مسئولان فدراسیون مدعی هستند که همه منتقدان سهم‌خواه هستند. فدراسیونی که 3 میلیارد بودجه دارد، چه سهم‌خواهی می‌تواند داشته باشد؟

وی افزود: متاسفانه در فدراسیون تخلفات مالی به قدری زیاد است که کار به جاهای باریک کشیده شده و قرار است بزودی مسئولان فدراسیون در دادگاه پاسخگوی تخلفات باشند. تراز منفی فدراسیون باعث شده تا بازرسان به این موضوع ورود کنند و باید مسئولان فدارسیون پاسخگوی این موضوع باشند اما آنها با زیرکی کلمه تعلیق را در رسانه‌ها مطرح کردند و با این ترفند مسئولان وزارت ورزش و جوانان را تهدید می‌کنند. 

دارنده تنها نشان برنز المپیک جوانان در پاسخ به این سوال که آیا دبیر فدراسیون واقعا از مسئولیت خود توسط وزارت ورزش و جوانان برکنار شده، گفت: دبیر فدراسیون دو بار از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان برکنار شده اما رئیس فدراسیون همچنان با او همکاری می‌کند و در واقع مقابل وزارت ورزش و جوانان ایستاده است. دبیر فدارسیون حتی حکم امضا و مثل گذشته فعالیت می‌کند. به نظر می رسد تصمیمات مسئولان ورزش برای رئیس فدراسیون ژیمناستیک مهم نیست. این رفتارهای باعث می‌شود ژیمناستیک از چشم مسئولان ورزش بیفتد. به هر حال مسئولان فدراسیون باید از تصمیمات وزارت ورزش و جوانان تمکین کنند، اما آنها کار خودشان را می‌کنند.  

بهلول زاده در پاسخ به این سوال که آ‌یا حاضر نیستید با فدراسیون  همکاری کنید، گفت: پدرم مدت‌ها پیش جلسه‌ای را با مسئولان فدراسیون داشت اما آنها صحبت‌های او را قبول نکرده و در همان دقایق ابتدایی جلسه را به هم ریخته بودند. آنها به جای اینکه مشکلات تنها مدال‌آور المپیک را حل کنند، فرافکنی می‌کنند و با استفاده از کلمه تعلیق می‌خواهند فضا را به هم بریزند، این کارها به ضرر فدراسیون است. شنیده‌ام که رئیس فدراسیون مصاحبه‌هایی را انجام داده و در لفافه از تعلیق ورزش ایران توسط ژیمناستیک صحبت کرده.امیدوارم که برای حل مشکلات ژیمناستیک چاره‌ای اندیشیده شود. 

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ژیمناستیک ورزش تیم ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

به گزارش ورزش سه، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به جای استقلال ایران در نامه نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند.  چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال