Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازنویسی کتاب «خصائص زینبیه» مراحل نهایی خود را طی می‌کند این اثر بزودی با عنوان «خصائص زینبیه» از سوی انتشارات جمکران روانه بازار نشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، بازنویسی کتاب «خصائص زینبیه» مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

بر اساس این گزارش، «خصائص زینبیه» یکی از بهترین کتاب‌ها درباره زندگانی حضرت زینب سلام الله علیها است که به قلم آیت‌الله سید نورالدین جزائری از علما محقق قرن ۱۴ به رشته تحریر درآمده و در زمان خود مورد توجه مراجع و بزرگان حوزه نجف اشرف، از جمله سید ابوالحسن اصفهانی و آقاضیاء عراقی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده خوزستانی کتاب سعی داشته در راستای ارادت عمیق و عالمانه خود، تصویر درستی از شخصیت والای حضرت زینب کبری سلام الله علیها به رشته تحریر درآورد. وی در این نوشته، چهل خصیصه از آن مخدره خلدآشیان را به خوانندگان معرفی کرده است.

برای خواننده امروز، نگارش و عبارت پردازی­‌های غریب این اثر ارزشمند، نیاز به بازبینی داشت. از این‌­رو انتشارات کتاب جمکران اقدام به بازنویسی این اثر کرده و با نام «... این‌گونه است زینب سلام الله علیها» آماده چاپ شده است.

در این به‌سازی سعی شده که متن با ادبیات و ذائقه ادبی خواننده امروزی همخوانی داشته و مستندات محتوا نیز استخراج و به کتاب اضافه شود.

گفتنی است اصل اثر در ابتدا در نجف اشرف چاپ و بعدها به سبب توجه علما و دیگر طیف‌های مردم، بارها در ایران و هند منتشر و به تعدادی از زبان‌های رایج دنیا نیز برگردانده شده است.

هم اکنون کتاب «... و این‌گونه است زینب» در انتشارات کتاب جمکران مراحل نهایی آماده سازی را طی کرده و در آینده نزدیک به دست علاقه­‌مندان خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب بازنویسی نجف اشرف جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم سبز

با آغاز فصل بهار شاهد زادآوری گونه‌های مختلف و با ارزش در باغ وحش ارم سبز هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، قاسم محمدی؛ مدیر باغ وحش ارم اظهار کرد: باغ وحش‌ها نقش مهمی در راستای حفاظت از ژن‌های با ارزش گونه‌های جانوری تحت حفاظت خود دارند و با فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های لازم به حفاظت و تکثیر گونه‌های در معرض خطر انقراض کمک می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری و در فصل بهار در سایه مراقبت‌های تخصصی و شبانه‌روزی و فراهم آوردن کلیه شرایط با تکیه بر دانش روز دنیا و پیاده‌سازی اصول علمی در زمینه جیره‌های غذایی و رفع تمامی احتیاجات فیزیولوژیک، شاهد تولد گونه‌های بسیار باارزش در باغ وحش ارم بوده‌ایم به طوریکه گونه‌هایی همانند تشی (جوجه تیغی)، قوی سیاه، کل و بز وحشی، گوزن زرد ایرانی و خرس قهوه‌ای تاکنون متولد شده‌اند.

نقش مؤثر "باغ وحش ارم" در حفظ گونه‌های در حال انقراض کشور

مدیر باغ وحش ارم افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد تولد گونه‌های باارزش دیگری در باغ وحش خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • علی مطهری: در خانواده آیت الله مطهری، نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌ها همه یک گونه فکر می‌کنند/ حکومت باید بر اجرای حجاب نظارت کند
  • مطهره گونه‌ای بازداشت شد
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • فتاوای آیت‌الله حکیم در سطح جامعه تحول ایجاد می‌کرد
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم سبز
  • فیلم/ مشاهده گونه نادر پلنگ سایبان در لرستان
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • فیلم | مشاهده گونه نادر پلنگ سایبان در لرستان
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد