Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:24:34 GMT

شارژ موتورسیکلت با جک آن!

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۴۵۸۳

شارژ موتورسیکلت با جک آن!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، بی ام دبلیو حق امتیاز اختراع جدیدی ثبت کرده که نشان دهنده روشی جدید برای شارژ بی سیم  موتورسیکلت های برقی است.

همراه حق امتیاز اختراع  این خودروساز آلمانی تصویری وجود دارد که نشان می دهد جک موتورسیکلت روی یک پد شارژ قرار دارد که مجهز به سیم پیچAC است. پد مذکور نیز به پریز دیوار متصل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر جک موتورسیکلت نیز دارای سیم پیچAC است که در نوک آن قرار دارد و امواج الکترومغناطیس را از پدی که روی زمین قرار دارد به الکتریسیته تبدیل و از طریق یک سیم به باتری موتورسیکلت منتقل می کند.

در این حق امتیاز هیچ گونه اطلاعاتی درباره مدت زمان سرعت شارژ باتری وسیله نقلیه با این روش وجود ندارد.

هرچند شارژ بی سیم به یک ویژگی عادی برای موبایل، مسواک برقی و دستگاه های کنترل بازی ویدئویی تبدیل شده اما استفاده از آن برای وسایل نقلیه برقی چالش برانگیز است زیرا بیشتر وسایل نقلیه برقی هیچ ماده رسانایی ندارند که به طور مستقیم  با پد شارژ در تماس قرار گیرد.

کد خبر 4812090 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: ثبت اختراع نوآوری موتورسیکلت برقی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان نوآوری امنیت اطلاعات فناوری فضایی موبایل تحقیقات علمی ربات فناوری نانو هوش مصنوعی فناوری اطلاعات آلودگی هوا امنیت سایبری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی سرنی حین گشت زنی در محور هشتبندی به میناب به یک دستگاه موتورسیکلت حامل بار مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت که قصد فرار داشت در یک عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد و در بازرسی ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • چطور باتری های لیتیومی صنعت خودرو را دگرگون کردند
  • آیفون ۱۶ و تغییراتی که راحت لو رفت!
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • ساخت باتری انقلابی که آینده ذخیره انرژی را تغییر می‌دهد (تصویر)
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • این باتری چینی با آب کار می‌کند
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • تصاویر ماکت آیفون ۱۶، آرایه جدید لنز‌ها را نشان می‌دهد
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟