Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان خواستار توسعه و افزایش پروازهای داخلی و بین‌المللی شرکت ایران ایر از طریق فرودگاه های استان هرمزگان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در نشست با کاپیتان تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما، ایران ایر) عنوان کرد: با توجه به تقاضاهای زیادی که برای مسافرت های هوایی از طریق فرودگاه بندرعباس به شهرهای اطراف و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس وجود دارد، می توان پروازهای این فرودگاه را با استفاده از هواپیماهای ای تی آر شرکت ایران ایر برای انجام پرواز های مسیرهای کوتاه، توسعه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری مناسب شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر پنج پرواز در هفته توسط این شرکت از بندرعباس به جزیره ابوموسی و بالعکس انجام می شود و می‌توان آن را تا هفت پرواز نیز افزایش داد.

استاندار هرمزگان افزود: توسعه پروازها از فرودگاه بندرعباس به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله درخواست‌های مردم این استان به ویژه فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران است و شرکت ایران ایر می تواند در این خصوص کمک خوبی داشته باشد.

همتی با اشاره به راه‌اندازی پرواز جاسک به تهران و بالعکس، تصریح کرد: انجام منظم پروازها در این مسیر بسیار مهم است و در این خصوص نیز شرکت ایران ایر می‌تواند مشارکت و کمک داشته باشد.

وی گفت: از جمله دیگر موارد مهم برقراری پرواز ثابت از طریق فرودگاه بندرلنگه در مسیرهای شیراز، تهران و دوحه کشور قطر می‌باشد که در این خصوص نیز باید پیگیری لازم انجام شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در زمینه پروازهای درون استانی نیز می‌توان پرواز بندرعباس به جاسک را با استفاده از هواپیماهای ای تی آر راه اندازی نمود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما، ایران ایر) نیز در این نشست اظهار داشت: توسعه پروازهای منطقه‌ای و بین استانی از طریق فرودگاه های استان هرمزگان از جمله برنامه‌های شرکت ایران ایر می باشد.

کاپیتان تورج دهقانی زنگنه افزود: در این راستا برنامه‌ریزی هایی را برای انجام و برقراری پروازهای جدید به ویژه از فرودگاه بندرعباس انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: همچنین توسعه پرواز های بین‌المللی و برقراری پرواز بندرعباس به دوحه قطر را در برنامه داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جمهوری اسلامی ایران فرودگاه قطر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 750599

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد