Web Analytics Made Easy - Statcounter

محققان هشدار می‌دهند اکثر سیستم‌های طراحی شده برای حفظ امنیت منازل و به خصوص دوربین‌های قابل اتصال به اینترنت امنیت پایینی دارند و خیلی نمی‌توان به آنها اتکا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیجیتال ترندز، در یک سال گذشته اخبار متعددی در مورد امنیت پایین دوربین‌های امنیتی قابل اتصال به اینترنت منتشر شد و در تازه‌ترین رویداد از این دست شرکت آمریکایی wyze نقص امنیتی دوربین‌های تولیدی خود را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دوربین‌‌ها امنیت 2.4 میلیون مشتری این شرکت را به خطر انداخت و باعث افشای داده‌های خصوصی آنها شد. پژوهشگران امنیتی هشدار می‌دهند رویدادهایی از این دست در سال 2020 هم رخ می‌دهد و کاربران برای حفظ امنیت خود باید تنظیمات امنیتی پیش فرض و کلمات عبور اولیه دوربین‌های امنیتی را تغییر دهند.

محققان امنیتی می‌گویند افراد برای حفظ امنیت منازل و محل کار خود نباید دوربین‌های امنیتی ارزان قیمت و ساده خریداری کنند. چون این محصولات به جای حل مشکلات کاربران،چالش‌های جدیدی ایجاد کرده و داده‌های ضبط شده بر روی آنها به سادگی قابل سرقت است.

همچنین باید توجه داشت که برخی از این محصولات برای حفظ امنیت کودکان و ردگیری آنها مورد استفاده قرار می‌گیرند که ضعف‌های سخت افزاری و نرم افزاری آنها می‌تواند مورد سوءاستفاده هکرها قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت امنیت محصولات شرکت آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اوج بیت کوین مشخص شد

بزرگترین صرافی ارز‌های دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.

به گزارش ایسنا، تحلیلگر پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت، حرکات آتی سرمایه‌گذاران فردی در بایننس را بررسی و بر افزایش نرخ‌های تامین مالی در این صرافی تاکید کرد.

وی دریافت که افزایش موقعیت‌های خرید می‌تواند نشان‌دهنده اوج باشد.

این تحلیلگر به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که محتاط باشند. وی خاطرنشان کرد که الگو‌های مشابه در گذشته با کاهش کوتاه‌مدت همراه بوده است.

از آنجایی که بایننس یکی از بهترین مراکز مبادلات مبتنی بر افراد است، داده‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران فردی بایننس موقعیت‌های خرید را ایجاد کرده‌اند و از نظر تاریخی، افزایش موقعیت‌های (پوزیشن) طولانی در بایننس اغلب به معنای اوج است.

پس از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در روز جمعه، بازار ارز‌های دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که اشتها را برای موقعیت‌های طولانی افزایش داده است. بر اساس داده‌های کوین گکو، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۶۴هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۰۷ میلیارد دلار است که ۲۵.۴۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹۵ میلیارد دلار است که ۸.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۰۵ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • خرید ترازو دیجیتال
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند