Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ورامین از نامگذاری کلاس‌های مدارس ورامین به نام شهدای منطقه خبر داد. ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، امیر محمدی امروز در مراسم یادواره شهدای 10دی سال 1357 شهرستان ورامین با اشاره به ولایتمداری مردم ورامین در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن اظهار داشت: ورامین در حوزه ایثار و شهادت همواره نقش مهّمی ایفا کرده و شهدای بزرگواری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح آموزش و پرورش ورامین برای نامگذاری کلاس‌‎های ورامین به نام شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منطقه تصریح کرد: تلاش داریم تا کلاس‌های مدارس مزیّن به نام شهدای ورامین شود که اقدامی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به حساب می‌آید.

رئیس آموزش و پرورش ورامین سپس افزود: تلاش داریم تا در آینده نزدیک مدارسی در شهرستان ورامین به نام شهدای 10 دی نامگذاری شود تا نام تمام شهدای این حماسه بزرگ زینت‌بخش مدارس منطقه شود.

معابر و کوچه‌های ساری به نام شهدا مزین شداردبیل| حذف نام شهدا از تابلوها در برخی شهرها ناشی از مظلومیت شهدا و بی‌توجهی مسئولان استواکنش مدرسه دخترانه به حذف نام شهدا از معابر+عکس

محمدی در ادامه با بیان اینکه خانواده شهدای 10 دی مایه افتخار منطقه هستند بیان کرد: 10 دی سال 1357 از روزهای پرافتخار تاریخ ورامین است.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قدوسی‌نژاد امام جمعه موقت شهرستان ورامین نیز با بیان اینکه خون مطهر شهدای 10 دی ورامین بر زمین ریخته شد تا فریاد بیداری سر داده شود گفت: پیام شهدا بصیرت‌افزایی بود و شهدا رفتند تا امروز ما با آگاهی و بصیرت، مسیر درست را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: 10 دی 1357 نقطه‌ای درخشان در تاریخ ورامین است و ورامینی‌ها نشان دادند که پشتیبان نهضت اسلامی هستند و در این راه خون خود را نثار می‌کنند.

امام جمعه موقت ورامین همچنین ادامه داد: امروز باید از همه ظرفیت‌ها برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری این امام همام و شانزدهمین یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین در مصلای صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همراه بود.

کد خبر 6096494

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان