Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از بازیکنان موفق آفریقایی طی سال‌های اخیر سابقه فعالیت در لیگ برتر انگلستان را داشته‌اند. 

طرفداری- مایکل اسین، هافبک پیشین چلسی، تیم منتخب دهه اخیر را از بین بازیکنان آفریقایی انتخاب کرده است.

به گزارش دیلی استار، اسین که سابقه بازی کردن برای رئال مادرید و میلان را هم در کارنامه دارد، کار راحتی برای انتخاب کردن تیم منتخب خود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خط دروازه وینسنت انیاما نیجریه‌ای را انتخاب کرده است که بخش زیادی از این سال‌ها را در لیل سپری کرد. علاوه بر برادران توره، نام بنو آسو اکوتو مدافع چپ پیشین تاتنهام هم در این ترکیب دیده می‌شود. او در ترکیب منتخب خود، اشاره‌ای به ریاض محرز یا پیر امریک اوبامیانگ نداشت.

انیاما، کولو توره، کولیبالی، بن عطیه، آسو اکوتو، یحیی توره، اسین، مانه، صلاح، دروگبا، اتوئو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان به جام حذفی رفت

ایسنا/گیلان بُرد ملوان در برابر سایپا با نتیجه ۲ بر یک به ثبت رسید و با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

در بازی عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بازی ملوان با سایپا به میزبانی ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی، نتیجه بازی ۲ بر یک به نفع ملوان به پایان رسید.

این بازی در چارچوب دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رود که با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

نیمه اول بازی با نتیجه صفر برای هر دو تیم به پایان رسید و گلهای ملوان توسط عمری و صادقی همچنین گل سایپا توسط توسط خسروی وارد دروازه‌های تیم حریف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر