Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید امامی در جلسه مشترک شورای معاونین مالی و اقتصاد شهری و خدمات شهری و محیط زیست مناطق 22 گانه، حرکت به سمت ایجاد منابع مالی جدید و پایدار را یکی از سیاست‌های مدیریت شهری دانست.

وی افزود: مسئولیت اداره این شهر به عهده ما است و بر همین اساس رضایتمندی شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی از دیگر اهداف مورد تاکید مدیریت شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون شهردار تهران عنوان کرد: اداره مناسب شهر، یکی از مواردی است که می تواند امید را به جامعه نوید دهد و اعتماد شهروندان به مدیریت را در پی داشته باشد.
امامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تعامل بیش از پیش معاونین مالی و خدمات شهری برای حل مشکلات ادامه داد: در حال حاضر آنچه بیش از هر امری در فائق آمدن بر مشکلات اهمیت دارد، کارکرد تیمی و هماهنگ و همدلی مدیران و کارکنان است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه هیچ کاری نباید ناتمام بماند افزود: یکی از مهم ترین تصمیم گیری های ستادی تفویض اختیار امور محوله است.
وی گفت: انضباط مالی مهم ترین اصل در معاونت مالی بوده و بر همین اساس مناطقی که درصد جذب مطلوب نداشته باشند، در سه ماهه پایانی سال هیچ گونه پرداختی به آنها تعلق نخواهد گرفت.
امامی در ادامه با تاکید بر حل مشکلات و مسائل فی ما بین اضافه کرد: در مدت زمان دو هفته، بایستی تمامی صورت وضعیت های رفت و روب و فضای سبز به معاونت مالی ارسال شود.
مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، در این نشست ضمن تشکر از هماهنگی و همراهی حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری گفت: با توجه به شرایط کاری، هماهنگی با حوزه مالی بسیار حائز اهمیت است و من از همراهی مهندس امامی و مدیران کل این معاونت با معاونت خدمات شهری تشکر می کنم.
وی با اشاره به تعیین تکلیف 852 هزار متر فضای تجاری، فرهنگی و ورزشی در بوستان ها افزود: این اماکن به تفکیک شناسایی شده و اطلاعات آن برای تمامی مناطق ارسال شده است.
یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر به روز شدن قراردادها از نظر بازه زمانی گفت: حوزه مالی هر منطقه موظف است موارد اضافه شده را کارشناسی و در اسرع وقت آن را وارد سیستم کند.
در ادامه این نشست معاونان مالی و خدمات شهری مناطق 22 گانه به بیان مسائل و موضوعات خود پرداختند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد

افشین مظفری شهردار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در شهر ایلام در راستای توجه به مطالبات مردم بوده است، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه مرکزی شهر ایلام با تاکید استاندار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری ایلام است، این پارکینگ در همان محل قدیمی در ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: تعیین تکلیف فرهنگ سرای شهر ایلام نیز به زودی نیز انجام می‌شود، در صورت عدم فعالیت سرمایه گذار قبلی به یک سرمایه گذار جدید واگذار می‌شود.

مظفری یادآور شد: پارک صخره‌ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام بوده است که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال ساماندهی است، افزود: نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده است.

شهردار ایلام بیان کرد: لاین غربی بام ایلام نیز به زودی ایجاد و بار ترافیکی این منطقه به خصوص برای دانشگاه‌های استان و بیمارستان رازی تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر ایلام، مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مظفری با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده است، گفت: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری ایلام در سال جاری است که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی خواهد بود و مابقی آن هزینه‌های جاری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • ژن درمانی به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • ژن درمان به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز