Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال اردن مدعی شده که باشگاه فولاد خوزستان پول بازیکن اردنی را نمی‌دهد. او گفته که این بازیکن را بازداشت کرده‌اند و اجازه خروج از کشور را هم به او نمی‌دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از المصریون، شاهزاده علی بن حسین رئیس فدراسیون فوتبال اردن در توییتر نوشت: "انس مانند فرزند من است. او بازیکن خوب و مردی واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن برای فوتبال راهی ایران شد اما اجازه نمی دهند که به کشورش برگردد. باشگاهی که در آن بازی می کند پولش را پرداخت نمی‌کند".

این بازیکن اردنی در ماه سبتامبر گذشته راهی فولاد خوزستان شده بود.

این اظهارات رییس فدراسیون فوتبال اردن در حالی مطرح شد که سعید آذری مدیر عامل باسگاه فولاد خوزستان روز دوشنبه در این باره به ایسنا گفته بود: "انس بنی‌یاسین که در لیست فروش باشگاه قرار گرفت، برخلاف آیین‌نامه حمل بیش از ۱۰ هزار دلار از کشور، تمام ۴۷ هزار و ۵۰۰ دلاری را که از باشگاه فولاد بابت حقوق خود گرفته بود، روز شنبه با خود به فرودگاه تهران برد و به همین دلیل مسئولان مربوطه مانع از خروج وی شدند و اکنون تحت مراقبت است تا مشکلش حل شود".

به گفته آذری ظاهرا "این بازیکن اردنی می‌دانست که خارج کردن پول به صورت نقدی و بیش از ۱۰ هزار دلار ممنوع است ولی این کار را انجام داد که پول وی نیز در فرودگاه ضبط شد و اکنون باشگاه فولاد پیگیر مسائل قضایی مربوطه است."

وی ادامه داده است: "این موضوع هیچ ربطی به باشگاه فولاد ندارد. ما وظیفه داشتیم، تمام حقوق او را پرداخت کنیم و این کار را هم به موقع انجام دادیم و خود بازیکن است که بقیه موارد را رعایت نکرده است. بازیکن باید پولش را از طریق صرافی ترانسفر می‌کرد".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال فولاد خوزستان فدراسیون فوتبال اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان به این سوال که «وقتی با هواداران سپاهان صحبت می‌کنیم دل پرخونی از بدنه فدراسیون دارند»، پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، محمد کریمی پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: بازی درگیری‌های زیادی داشت و ما تلاش می‌کردیم بیشتر فضاها را پوشش دهیم. در یکی دو صحنه در نیمه اول موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم. در نیمه دوم نیز چند موقعیت بسیار خوب داشتیم و در پایان بازی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد توانستیم فشار بیشتری به حریف وارد کنیم. هادی محمدی یک موقعیت بسیار خوب داشت که متاسفانه به گل تبدیل نشد. در کل تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بیشتری از دو تیم می‌رفت، خاطرنشان کرد: قبول دارم انتظارات نسبت به کیفیت بازی خیلی بیشتر است و به نظرم انتظارات هواداران برآورده نشد زیرا شرایط دو تیم سخت بود و دو تیم نمی‌خواستند بازی را ببازند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چقدر شانس دارید به کورس بالای جدول برسید؟ گفت: روی کاغذ هنوز شانس داریم و امیدواریم. جام حذفی هم جام شگفتی‌ها است ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حداقل یک جام برای تیم خوب سپاهان و هواداران مان کسب کنیم.

او در واکنش به این سوال که وقتی با هواداران سپاهان صحبت می‌کنیم دل پرخونی از بدنه فدراسیون دارند؟ عنوان کرد دوستان منتظر هستند تا ما حرفی بزنیم و ما را محروم کنند و البته دوست ندارم خیلی در این قضایا دخالت کنم. خودتان می‌دانید از ابتدای فصل چه مشکلاتی برای ما وجوب وجود آوردند از ما امتیاز کم کسر کردند و بازیکن از تیم ما محروم کردند و خیلی شرایط را برای ما سخت کردند اما توانستیم ادامه دهیم، در حالی که هر تیمی به جای ما بود نمی‌توانست به کار خود ادامه دهد و مشکلات خیلی بیشتری سر راه آن قرار می‌گرفت.

کریمی در واکنش به این سوال که درویش مدیرعامل پرسپولیس معتقد است بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند، خاطرنشان کرد: ما وقتی تلف نکردیم و و در صحنه‌ای که برخورد صورت گرفت و بازیکن تیم ما درد داشت، داور بازی را متوقف کرد و وقت کشی صورت نگرفت.

او درباره داوری نیز بیان کرد: متاسفانه از داوری راضی نبودیم داور همه سوت های ۵۰ ـ ۵۰ را به سود پرسپولیس می‌گرفت و در صحنه‌های مشابه که به سود پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد، نسبت به تیم ما عادی رفتار می‌کرد و هرچه به او می‌گفتیم، نه می‌گفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!