Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:13:58 GMT

متروی هشتگرد از فردا آغاز به کار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۵۶۰۸

متروی هشتگرد از فردا آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی پیش از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح خط متروی کرج - هشتگرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: افتتاح متروی هشتگرد یکی از مطالبات دیرینه البرزنشینان بود که با تدابیر دولت محقق شد.

وی با این توضیح که از بهره برداری آزمایشی این خط از فردا آغاز می‌شود، افزود: به مرور زمان سیر قطارها و فاصله حرکت آنها کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به هزار میلیارد تومانی که برای این پروژه هزینه شده است، گفت: دو رام قطار نیز توسط وزارت راه و شهرسازی خریداری شده که به صورت امانت در اختیار خط پنج متروی تهران قرار گرفته بود.

اسلامی گفت: امیدواریم با تأمین اعتبار بتوانیم چند پروژه کلیدی دیگر در استان البرز از جمله کنارگذر جنوبی به طول ۱۶۰ کیلومتر، ادامه آزادراه همت و همچنین قطعه اول آزادراه تهران شمال را بهره برداری کنیم همه این پروژه‌ها به لحاظ حجم کار، مهندسی و اعتبار هزینه شده مگا پروژه هستند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای سیگنالینگ در خط متروی هشتگرد تلاش می‌کنیم فاصله زمانی حرکت قطارها به هفت دقیقه کاهش یابد، گفت: در حال حاضر حرکت قطارها در این مسیر هر ۳۰ دقیقه یکبار است، امیدواریم تا پایان تیرماه سال آینده با توجه به سیگنالینگ و میزان مسافر گیری ساعت حرکت قطارها کاهش یابد.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری به آخرین اقدامات انجام شده در آزادراه تهران- شمال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شاهد اجرای عملیات رنگ آمیزی، شست و شو و یا نظافت هستیم، تابلوها نیز در این مسیر نصب شده و برق رسانی انجام شده است به محض اتمام این اقدامات عبور و مرور آزمایشی قبل از افتتاح برای چک کردن مسیر، عملیاتی می‌شود.

کد خبر 4812379

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مهر محمد اسلامی راه و شهرسازی مترو هشتگرد 9 دی بوشهر آلودگی هوا ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد گرگان مشهد استانداری سمنان صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، عزاداران ساوجبلاغی با طی کردن مسیر حوزه علمیه امام صادق (ع) هشتگرد تا مصلی امام خمینی (ره) به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند و عشق و ارادت خود را به خاندان اهل‌بیت (ع) ابراز داشتند.

دوستداران اهل بیت در ادامه مراسم عزاداری در مصلی شهر هشتگرد حضور یافتند.

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟