Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید موناکو می گوید از 14 سالگی تیم های مختلف را تمرین داده است. 

روبرت مورنو، سرمربی جدید موناکو که پیش از این در مقطعی چند ماهه هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده داشت، می گوید درگیری اش با لوئیز انریکه را فراموش کرده است. 

به گزارش Goal، روبرت مورنو که کار خود را به عنوان دستیار لوئیز انریکه در تیم ملی فوتبال اسپانیا آغاز کرده بود، پس از جدایی انریکه از اسپانیا به علت بیماری دخترش شانا، برای چند ماه سکان هدایت لاروخا را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر انریکه اما، پس از مدتی مبارزه با سرطان، جان خود را از دست داد. انتصاب دوباره انریکه به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا اما، مدتی پس از درگذشت دختر این سرمربی، محقق شد و او دوباره هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده گرفت. با این حال، کنفرانس مطبوعاتی جنجالی انریکه و زیر سوال بردن وفاداری روبرتو مورنو، طرفداران اسپانیا را شگفت زده کرد. انریکه در کنفراس مطبوعاتی اش اعلام کرد نمی خواهد افرادی مانند مورنو در کنارش حضور داشته باشند و پس از آن درگیری لفظی مورنو و انریکه مدتی سوژه داغ منابع مختلف خبری شده بود. مورنو اما، چند روز پیش، با اخراج ژاردیم از موناکو، هدایت این باشگاه فرانسوی را بر عهده گرفت تا توانایی هایش در عرصه مربیگری را این بار در فوتبال باشگاهی اروپا در معرض نمایش بگذارد. مورنو که علاوه بر تیم ملی اسپانیا، در آاس رم، سلتاویگو و بارسلونا نیز در کنار انریکه حضور داشته است، در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش در موناکو در خصوص انریکه صحبت کرد. او گفت: 

سال های فوق العاده ای را در کنار انریکه سپری کردم. فقط می توانم از او تشکر کنم. اتفاقاتی که در چند هفته اخیر پیش آمده، مربوط به گذشته است. 28 سال است که مربیگری می کنم و از وقتی 14 ساله بودم، در تمرینات حضور پیدا می کردم و حالا مهم ترین چیز زمان حاضر است. گذشته را نیز نمی توان انکار کرد اما باید آن را پشت سر گذاشت. 

مورنو سابقه هدایت هیچ باشگاه حرفه ای را در کارنامه اش ندارد اما می گوید از فاکتورهایی که برای موفقیت لازم است، آگاهی دارد. او عنوان کرد: 

من همیشه در کل پروسه تمرینات یک تیم، شرکت داشتم. در شغل های پیشین هم به تمرین دادم تیم ها می پرداختم و بنابراین چیز زیادی تغییر نکرده است. در گفت و گو ها شرکت خواهم کرد، تیم حریف را آنالیز و با بازیکنانم صحبت خواهم کرد. من به این مسائل عادت دارم. ما همه می خواهیم در بازی هایمان پیروز شویم و باشگاه را به بهترین ها برسانیم. هدف اصلی ما در موناکو این است که هر روز بیشتر پیشرفت کنیم و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم می توانیم به هدف های بزرگمان برسیم. 

از مورنو در خصوص اهداف موناکو در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی و همچنین خروجی های احتمالی این باشگاه سوال شد و مورنو در جواب گفت: 

این موضوع را رسانه ای نخواهم کرد چرا که یک بی احترامی به بازیکنانم محسوب می شود. موناکو ترکیب خوبی در اختیار دارد اما ما باید در پنجره نقل و انتقالاتی به فکر جذب بازیکنان خوب باشیم. با این حال در خصوص پست های بخصوصی که نیاز به تقویت دارند، به صورت عمومی صحبت نخواهم کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمده‌ایم که بمانیم!

اسرائیل پیش‌تر در غزه بود. تا سال ۲۰۰۵ اسرائیل در همین غزه کوچک چندده شهرک صهیونیست‌نشین داشت اما زیر ضربات آتش و بعد از ناکامی در جنگ سال ۲۰۰۴ علیه مقاومت غزه، مجبور شد از آنجا بیرون برود.

به گزارش ایسنا، کانال تلگرامی «تنهایی دسته جمعی» با انتشار تصویری از یک دیوار نوشته در طول جنگ تحمیلی نوشت:

این دیوارنوشتۀ نظامیان اشغالگر بعثی در خرمشهر است. نوشته‌اند: «آمده‌ایم که بمانیم.» 

نتوانستند که بمانند. غیرت مدافعان ارتشی و سپاهی و بسیجی نگذاشت که بمانند. یک لحظه از فکر بیرون کردن آن‌ها بیرون نیامدند، تا آنکه دست آخر در عملیات بیت‌المقدس در سوم خرداد ۱۳۶۱ آنها را بیرون کردند. 

اسرائیلی‌ها چند روز بعد از این واقعه، به لبنان لشکر کشیدند. بر خلاف تمامی پیش‌بینی‌ها، تا بیروت پیش‌روی کردند. اولین پایتخت عربی اشغال شد. آمده بودند که بمانند. اما غیرت گروه‌های مختلف مقاومت لبنان، و در رأسشان حزب‌الله که در مقابل این اشغالگری تأسیس شد، نگذاشت که بمانند. دست آخر در ۲۵ می ۲۰۰۰ اسرائیلی‌ها را زیر ضربات آتش، و بدون هیچ قید و شرطی، از لبنان بیرون کردند.

اسرائیل، آمده تا در فلسطین بماند. همین روزها هم در فکر آن است که دست‌کم در بخشی از غزه بماند. اما اسرائیل پیش‌تر در غزه بوده است. تا سال ۲۰۰۵ اسرائیل در همین غزۀ کوچک چندده شهرک صهیونیست‌نشین داشت. اما زیر ضربات آتش، و بعد از ناکامی در جنگ سال ۲۰۰۴ علیه مقاومت غزه، مجبور شد از آنجا بیرون برود.

همانطور که نیروهای صدام وحشی نتوانستند در خرمشهر بمانند، همانطور که نیروهای وحشی اسرائیلی نتوانستند در لبنان بمانند، همانطور که وحشی‌های شارون پیشتر نتوانستند در غزه بمانند، این بار هم اشغالگران نخواهند توانست. نه فقط در غزه، که در کل فلسطین.

 إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ
البته وعده گاه (عذاب) آنها صبح است، آیا صبح نزدیک نیست؟

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • آمده‌ایم که بمانیم!
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته