Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش گفت: دشمنان با استفاده از امکانات تبلیغاتی خانواده‌ها را مورد تهاجم فرهنگی قرار می‌دهند و افزایش آگاهی و بصیرت نقشه‌های آنان را نابود می‌کند. ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی امروز در اختتامیه دوره بصیرت خانواده‌های کارکنان پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال- منجیل خانواده را مهم‌ترین نهاد در یک جامعه دانست و اظهار داشت: نهاد خانواده زمینه‌ساز همه تحولات اجتماعی است و انسان تنها در خانواده می‌تواند امنیت و آرامش کسب کند و جامعه سالم نیازمند وجود خانواده‌های سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان جوانان را مورد تهاجم فرهنگی قرار داده‌اند گفت: هدف اصلی دشمنان فروپاشی نهاد خانواده است اما مردم باید با داشتن بصیرت و افزایش آگاهی خود در زمینه‌های مختلف نقشه‌های شوم آنان را خنثی و بی‌اثر کنند.

وی با اشاره به‌ویژگی‌های خانواده مکتبی خاطرنشان کرد: بصیرت، پایبندی به ارزش‌های دینی و انقلابی و همچنین ایمان 3 ویژگی یک خانواده اصیل و مکتبی است و باید با داشتن آگاهی دینی در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم و افراد را با مسائل روز آشنا کنیم.

ناگفته‌های ضرغامی از فتنه 88| برخی افراد ضدانقلاب‌‌ از سوراخ‌هایشان بیرون خزیدند / حوادث 88 فتنه خواص بی‌بصیرت بود ‌‌+ فیلمبصیرت، ولایتمداری و همبستگی ملی رمز عبور از فتنه‌ها استآیت‌الله کعبی: 9 دی نماد بصیرت ملت و ایستادگی در برابر دشمنان است

رئیس سازمان - عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران حمایت و همراهی خانواده‌ها برای اجرای درست مأموریت کارکنان را بسیار مهم و ضروری خواند و ابراز داشت: اگر حمایت و پشتیبانی خانواده‌های کارکنان نبود کارها به‌درستی انجام نمی‌شد و موفقیت‌های چشمگیر کنونی به‌دست نمی‌آمد.

محمدحسنی با بیان اینکه والدین در به سعادت رسیدن فرزندان خود نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند تصریح کرد: فرزندان امانت الهی نزد پدران و مادران هستند و از این رو والدین باید برای ارتقاء و رشد مادی و معنوی آنان تلاش کنند.

وی رمز موفقیت برای شکست نقشه‌های دشمنان را افزایش آگاهی و بصیرت خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: دشمنان با استفاده از امکانات تبلیغاتی خود خانواده‌ها را مورد تهاجم فرهنگی قرار می‌دهند تا نهاد مقدس خانواده از هم بپاشد و در این بین باید با افزایش آگاهی خود نقشه‌های آنان را نابود کنیم.

انتهای پیام/613/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند