Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شمس عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال و اقدامات او برای پیشرفت فوتسال ایران توضیحاتی ارائه کرد.  

زمان تاج به فوتسال کمتر اهمیت داده می‌شد

تاج در دوران ریاستش در فدراسیون فوتبال زحمات زیادی کشید، اما به اعتقاد من او به اندازه کافی از فوتسال حمایت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه اش همین پاداش‌های معوقه بازیکنان تیم ملی فوتسال چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان است که از سال ۲۰۱۰ تاکنون به آن‌ها پرداخت نشده است. امیدوارم با آمدن رئیس جدید به فدراسیون، به فوتسال اهمیت بیشتری داده شود و این رشته تحت الشعاع فوتبال قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: جذب حامی مالی در فوتسال کار سختی نیست/ تعامل خوبی با باشگاه‌ها داریم

اشکال بزرگ سرمربی تیم ملی بازی نکردن با تیم‌های آسیایی است

شمس درباره اینکه چرا سرمربی تیم ملی فوتسال راضی به بازی کردن با تیم‌های آسیایی نیست بیان داشت: به اعتقاد من اشکال بزرگ سرمربی تیم ملی فوتسال همین است که دوست ندارد با تیم‌های آسیایی بازی کنیم. فوتسال در آسیا پیشرفت زیادی کرده و تیم‌ها دیگر مانند قدیم ضعیف نیستند. نمونه اش را می‌توان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مشاهده کرد. وقتی مس سونگون نماینده لبنان مساوی می‌کند، یا حتی در همان رقابت‌ها می‌بینیم که نماینده ژاپن به مقام قهرمانی دست پیدا می‌کند، همه این‌ها نشان می‌دهد که سطح فوتسال در آسیا بسیار بالا رفته، اما این که چرا سرمربی تیم ملی راضی نیست با تیم‌های آسیایی بازی کنیم را من نمی‌دانم و دلیلش را باید از خود ناظم الشریعه پرسید.

باشگاه‌ها با تیم ملی به خوبی هماهنگ هستند

عضو کمیته فنی فوتسال همچنین درباره شیوه برگزاری مسابقات پلی آف هم گفت: امسال برگزاری پلی آف شرایط خاص خودش را دارد. آن هم به خاطر حضور تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا است. اخیرا در جلسه‌ای که بین مدیران باشگاه‌ها و کادر فنی تیم ملی صورت گرفت، قرار بر این شد که مرحله اول پلی آف پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود. همچنین مرحله دوم هم قرار است بعد از پایان مسابقات جام ملت‌ها آغاز شود. بنده از باشگاه تشکر می‌کنم که باوجود تمام مشکلاتی که دارند، با کادر فنی تیم ملی همکاری می‌کنند و امیدوارم ثمره این کار را در مسابقات جام ملت‌های آسیا ببینیم.

بیشتر بخوانید: پرهیزکار: پاداش ملی پوشان تا قبل از جام ملت‌های فوتسال آسیا پرداخت می‌شود

سازمان لیگ فوتسال باید برنامه ریزی بهتری داشته باشد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال که هفته‌های پایانی خودش را دنبال می‌کند اظهار داشت: به اعتقاد من امسال لیگ برتر از نظر کِیفی در سطح بسیار پایینی قرار دارد و به جز از ۲ تیم بالای جدول (مس سونگون و گیتی پسند اصفهان) سایر تیم‌ها باید برای مقام‌های سوم به بعد تلاش کنند. سازمان لیگ فوتسال باید برای سال‌های بعد برنامه ریزی بهتری انجام دهد تا تیم‌ها به مشکلات مالی دچار نشوند.

به جز ۲ تیم بالای جدولی، بقیه تیم‌های حاضر در لیگ با مشکل مالی مواجه هستند

او افزود: باید با جذب حامیان مالی قوی و همچنین پخش زنده مسابقات کاری کنیم تا  رغبت تیم‌ها برای حضور در رقابت‌ها بیشتر شود. در حال حاضر تنها ۲ تیم بالای جدولی مشکل مالی ندارند و بقیه تیم‌ها درگیر مشکلات مالی هستند. همین موضوع باعث می‌شود تا تیم‌ها در ابتدای فصل به خوبی بسته نشوند و سطح کیفی مسابقات پایین بیاید. امیدوارم سازمان لیگ در فصل آینده فکری اساسی برای حل این مشکلات کند تا لیگ با کیفیت بیشتری برگزار شود.  

انتخاب علی صانعی به عنوان مدیرفنی تیم ملی تصمیم درستی بود

شمس همچنین درباره انتخاب علی صانعی به عنوان مدیر فنی تیم ملی گفت: با توجه به آنکه صانعی تجربه حضور در تیم ملی بزرگسالان را دارد، به اعتقاد من این انتخاب بسیار مناسب بود. امیدوارم که با آمدن علی صانعی وضعیت تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بهتر شود. با توجه به نتایج اخیری که تیم ملی در بازی‌های دوستانه بدست آورده به همین دلیل کمی ما را نگران کرده است و امیدوارم که تا قبل از آغاز جام ملت‌ها وضعیت تیم بهتر شود تا بتوانیم دوباره عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آوریم.

بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: استعفای تاج شوک بزرگی را به فوتسال وارد کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

حسن زاده بیان کرد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است