Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: شرایط بهبود بارش ها در زمستان وجود دارد، همچنین پوشش برف در مناطق غرب، سرچشمه های آبی زاینده رود و جنوب غرب نسبت به سال گذشته بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوید حاج بابایی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: شرایط بهتر از پیش بینی های قبلی شده و آن زمستان خشکی که مد نظر بود، دیگر خبری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: شرایط بهبود بارش ها در زمستان وجود دارد، همچنین پوشش برف در مناطق غرب، سرچشمه های آبی زاینده رود و جنوب غرب نسبت به سال گذشته بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته پوشش برف بسیار ضعیفی داشتیم، افزود: امسال شرایط بهتر است و شرایط ماندگاری برف در سرچشمه ها هم وجود دارد؛ بارش در دی ماه در حد بلند مدت خواهد بود و بارش در زمستان در حد نرمال متمایل به کم، پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق

بررسیها نشان میدهد مجموع دو پرداختی به اقشار محروم، یعنی یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر کفایت نمی نمی‌کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان میدهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمیکند.

بر این اساس نسبت مجموع متوسط  مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی 75 درصد و در کمیته امداد 86 درصد  کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی 47 درصد و در کمیته امداد 54 درصد کفایت می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته