Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:50:27 GMT

کاهش11درصدی ازدواج در گچساران

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۵۹۲۲

کاهش11درصدی ازدواج در گچساران

رئیس اداره ثبت احوال گچساران با بیان اینکه امسال تعداد۶۹۱ فقره ازدواج در دفاترثبت احوال گچساران به ثبت رسیده است، گفت: آمار ازدواج در گچساران نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

عطاء‌الله گرجی‌‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اداره ثبت احوال گچساران در راستای وظایف ذاتی خود و ارائه خدمات سجلی به متقاضیان اقدامات خوبی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به وقایع چهارگانه ولادت، وفات، ازدواج  و طلاق در گچساران گفت: امسال تعداد۶۹۱ فقره ازدواج در دفاتر ثبت احوال گچساران به ثبت رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال گچساران  با بیان اینکه آمار نسبت به مدت مشابه سال  قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است، گفت: این آمار در حالی است که در سال گذشته تعداد ۷۶۹ مورد ازدواج در دفاتر ثبت این شهرستان به ثبت رسیده است.

 این مسوول با اشاره به آمار طلاق در این شهرستان عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون215 فقره طلاق در اداره ثبت احوال به ثبت رسیده است.

گرجی‌پور با بیان اینکه آمار طلاق در شهرستان گچساران نسبت به مدت مشابه سال گذشته  یک درصد کاهش داشته است، ابراز کرد:  ۲۱۷ فقره طلاق در مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان به ثبت رسید.

وی با اشاره به آمار فوتی اذعان کرد: امسال تعداد  ۳۹۴ نفر فوتی به ثبت رسیده است در حالی که در مدت مشابه ساله گذشته تعداد 376 نفر فوتی به ثبت رسیده است.

گرجی‌پور با اشاره به آمار ولادت‌ها در این شهرستان ادامه داد: در سالجاری تعداد یک هزار و ۳۹۸ مورد تولد در گچساران ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد کاهش داشته است.

 این مسوول خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته تعداد یک هزارو ۷۶۴ فقره تولد در این شهرستان به ثبت رسیده است.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان

 شهرام مبارکی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش یافته است و بیشترین تردد بین استانی در ایام نوروز مربوط به روز نهم فروردین می باشد.

وی افزود: محورهای ایرانشهر به بمپور و بالعکس، نیکشهر به چابهار و بالعکس و راسک به چابهار به ترتیب پرتردد ترین محورهای جنوب استان در این مدت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با اشاره به اینکه بیشترین مقصد خودروهای جنوب سیستان و بلوچستان به استان‌های خراسان جنوبی، کرمان و خراسان رضوی بود، ادامه داد: ۲۹ درصد خودروهای ورودی به جنوب استان به طور میانگین یک تا سه روز در جنوب استان ماندگاری داشته اند.

مبارکی با اشاره به افزایش ۷۹ درصدی تماس‌ها با سامانه‌ ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه پارسال اضافه کرد: یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه ها پاسخگویی سامانه ۱۴۱ است و با توجه به این مهم میزان پاسخگویی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اشتوتگارت و کسب 38 امتیاز بیشتر نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته بوندسلیگا
  • سد کوثر گچساران سرریز شد + ویدئو | حجم آب را ببینید
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • «احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است