Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@22:36:57 GMT

صدها امتیاز هم بدهیم دشمن کوتاه نمی‌آید

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۵۹۹۶

صدها امتیاز هم بدهیم دشمن کوتاه نمی‌آید

امام جمعه آمل گفت: دشمنان تفکر ایرانی را قبول ندارند، می خواهند به تشیع، ولایت فقیه و ملت ضربه بزنند و با نظام و آرمان‌های آن مخالف هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه های مختلف برای حمایت از رهبری و ارزشهای انقلاب به میدان می آیند و به فرموده مقام معظم رهبری مردم پیروز حماسه ۹ دی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد ولایت مداری و بصیرت مردم بود عنوان کرد: مردم گوش به فرمان ولی زمان، نقشه ها و طراحی‌های دشمن را که می‌خواست در جامعه محقق کند، خنثی کردند و حماسه ۹ دی را خلق کردند.

 امام جمعه آمل تصریح کرد: از صدر اسلام هم این طور بوده است در فتنه و آشوب حرفهای و شعارهای قشنگی بیان می شود؛ اما مردم باید با بصیرت عمل کنند همانطور که در جریان اخیر نیز اینگونه بوده است و مردم به صحبت های ولی فقیه خود را لبیک گفتند و بساط فتنه را برچیدن هر چند این ریشه کن نشده و باید همواره بصیرت داشت.

 این مسئول ادامه داد: دشمنان در صدد این هستند به جامعه ضربه بزنند کسانی موافق برجام بودند و می گفتند باید به آمریکا دست بدهیم؛  این درست نیست دشمن، دشمن است و همواره در فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 مرتضوی با بیان اینکه اگر صد ها امتیاز هم بدهیم دشمن کوتاه نمی آید، خاطر نشان کرد: دشمنان تفکر ایرانی را قبول ندارند، می خواهند به تشیع، ولایت فقیه و ملت ضربه بزنند و با نظام و آرمان‌های آن مخالف هستند.

 وی با تاکید بر اینکه باید خود را در مقابل دشمن بیمه و مجهز کنیم، اظهار کرد:  باید به رفع مشکلات اقتصادی جامعه بپردازیم و به مردم بخصوص جوانان باور داشته باشیم؛ چرا که در تاریخ حماسه های زیادی آفریدند.

 امام جمعه آمل به نقش رهبری در خلق حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت:  صحبت های مقام معظم رهبری و حضور به موقع وی باعث شد فتنه ۸۸ برچیده شود؛ همانطور که در آشوب اخیر نیز اینگونه بود و مقام معظم رهبری در مقابل توطئه های دشمنان ایستاد.

این مسئول فتنه ۸۸ را طراحی شده خواند و یادآور شد: حرکتی  از قبل طراحی شده بود که با انتخابات  ۸۸ استارت خورد  و با شعار تقلب انتخابات که از بیرون کشور برنامه ریزی شده بود به واسطه افرادی این کار فراگیر شد.

 مرتصوی ادامه داد: این آشوب ها از خرداد ماه تا دی ماه ادامه داشت و با همزمانی با عاشورا نسبت به عقاید دینی جامعه بی احترامی های زیادی شد ؛ برخی سکوت کردند، برخی پشیمان شدند و برخی گوش به ولایت فقیه دادند.

وی ۹ دی را روز بصیرت و میثاق امت خواند و گفت: آنچه امروز مهم است، بصیرت و آگاهی مردم نشات می گیرد، که توانستند  تهدید های دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند